کد خبر: ۳۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۵۷

کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس

رکنا: سارا خوئینی ها در استوری اینستاگرام خود عکسی بدون حجاب منتشر کرد و یادی از قدیم ها کرد.
سارا خوئینی ها بازیگر قدیمی ایرانی است که در بسیاری از سریال های تلوزیونی نقش آفرینی کرده است.

 سارا خوئینی ها بازیگر نام آشنای ایرانی در یکی از استوری هایی امروزش در اینستاگرام عکسی بدون حجاب از خودمنتشر کرد و نوشت : به یاد روزهایی که کرونا نبود.



سارا خوئینی ها را بیشتر بشناسید

سارا خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود.

او در سال ۱۳۷۰ با فیلم سینمایی گل‌ها و گلوله‌ها ساخته ناصر مهدی‌پور به سینما آمد. سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق به نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ظاهر شد. در این سه فیلم که با چنگیز وثوقی همبازی بود از نام سارا وثوقی استفاده کرد.

پس از چند سال دوری از سینما، او دور جدید بازیگری خود را با فیلم دوستان ساخته علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۸ و با نام واقعی خود یعنی «سارا خوئینی‌ها» آغاز کرد.

او در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی بود. سپس در فیلم بالای شهر پایین شهر در نقش اصلی، همبازی محمدرضا گلزار شد. خوئینی ها در سال ۱۳۸۳ در نقش اصلی فیلم سینمایی نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر بازی کرد و در همان سال در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه با بازی و کارگردانی رامبد جوان نقش اصلی را ایفا کرد.

سارا خوئینی‌ها، با بازی مقابل امین تارخ در سریال معصومیت از دست رفته شبکه سوم سیما در نقش «حمیرا» (زن دلفریب و عشوه گر عرب) برای اهالی تلویزیون شناخته شد. او برای بازی در این سریال، در جشنواره برنامه‌های تلویزیون سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن مورد تقدیر قرار گرفت.

بعد از بازی در کارهای سینمایی، دعوت مهدی فخیم‌زاده را برای بازی در فیلم‌هایش پذیرفت و در سریال تلویزیونی بی‌صدا فریاد کن به عنوان نقش اول جلوی دوربین رفت. او در فیلم سینمایی یکی از ما دو نفر با بازی بهرام رادان و کارگردانی تهمینه میلانی، بازیگر و دستیار کارگردان بود.

در سال ۱۳۹۰ در تئاتر «عشق اتفاقی نیست که بیفتد» به روی صحنهٔ تالار وحدت رفت. این نمایش مورد استقبال هنرمندان بنام سینما و تئاتر واقع شد که موفقیت این نمایش و استقبال بیش از انتظار مردم باعث دو اجرایی شدن نوبت نمایش آن شد