کد خبر: ۳۳۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۵

۲مداح مراسم عزاداری در باغملک بازداشت شدند

بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: ۲ مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.
ایرنا: بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: ۲ مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.

ابراهیم سپاس زاده اظهار داشت: بعد از فوت یکی از ساکنان روستای سر دره بخش صیدون، در چند مرحله به خانواده وی توصیه شد تا با توجه به شرایط ویژه خوزستان از حیث شیوع کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری مراسم عمومی پرهیز کرده و مراسم تشییع را خانوادگی و با حضور حداکثر ۵۰ نفر برگزار کنند.

وی افزود: از پسر این مرحوم نیز تعهد گرفته شد تا شاهد برگزاری یک مراسم شلوغ نباشیم.

بخشدار صیدون گفت: متاسفانه روز گذشته این خانواده جسد فرد متوفی را ساعت ۶ صبح از سردخانه تحویل گرفتند و تا حدود ساعت ۹ مراسم تشییع را به تاخیر انداختند تا جمعیت زیادی در مراسم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور ۲ مداح محلی برگزار شد افزود: شب گذشته یکی از این مداحان بازداشت شد و فرد دیگر نیز امروز دستگیر و روانه بازداشتگاه گردید.

سپاس زاده از صدور حکم بازداشت برای پسر متوفی نیز خبرداد و اضافه کرد: در اولین فرصت این فرد نیز بازداشت خواهد شد تا دادگاه در مورد تخلفات وی تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: سلامت مردم خط قرمز ماست و با کمک دستگاه قضا با تمام کسانی که اقدام به برگزاری مراسم ترحیم کنند و خوانندگان این مراسم برخورد قانونی می شود.

بخشدار صیدون در پایان گفت: خواننده ای که چند روز پیش به دلیل اجرای برنامه در یک جشن عروسی بازداشت شده بود نیز تفهیم اتهام شده‌است.

صیدون یکی از بخش‌های سه گانه شهرستان باغملک در شرق خوزستان است