کد خبر: ۳۳۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۰۸

پاسخ بهروز وثوقی به اتهام یک تهیه‌کننده سینما

بهروز وثوقی بازیگر مطرح سینمای کشورمان امروز در صفحه اینستاگرامی خود متنی نوشت که به‌نظر می‌رسد در پی اتهامات مطرح شده از سوی سید محمود رضوی مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون مبنی از مجرمیت او در قتل به نگارش درآمده است.
صبح سینما: بهروز وثوقی بازیگر مطرح سینمای کشورمان امروز در صفحه اینستاگرامی خود متنی نوشت که به‌نظر می‌رسد در پی اتهامات مطرح شده از سوی سید محمود رضوی مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون مبنی از مجرمیت او در قتل به نگارش درآمده است.

وثوقی در‌ صفحه اینستاگرام خود نوشت: هموطنان عزیزم اینک که سپیدی موهایم حاکی از گذران زندگی طولانی چهل و چند ساله دور از وطن و در غربت غریب است، وجودم غرق در سیاله‌های نور و انرژی سیر دارد و در یک خلسه آرام دور از همه دغدغه‌های بیرونی به راهنمایی استادی دانا، زمان مانده حیاتم را با آرامش طی می‌کنم.... تهمت‌های ناروای ستم پیشگان و کینه ورزان جاهل در من بدون اثر و کارشان جز کوبیدن آب در هاون نیست. دستان همه شما را با مهربانی و صلح و دوستی می‌فشارم. به‌امید رهایی و آزادی از هرگونه جهل…

محمود رضوی چندی پیش در کلاب هاوس گفته بود: بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل و همچنین پرونده قاچاق به ایران نمی‌آید؛ وثوقی خودش به ایران نمی‌آید، و اِلا او هم می‌تواند مثل خیلی از بازیگران و خوانندگان به ایران بیاید.