کد خبر: ۳۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۲۵

حکایت جدید از دلیل جدایی میلندا از گیتس/ روابط بیل گیتس با اپستین موجب جدایی شده

جوان انلاین نوشت:حلقه چهره‌ها و شخصیت‌های اطراف اپستین از ارتباطات ناسالم این افراد با دختران نابالغی که در تجارت سکس این فرد حضور داشته‌اند، حکایت دارد و دلیل جدایی میلندا از گیتس هم همین ارتباطات است
از روزی که بیل گیتس، رئیس شرکت مایکروسافت و همسرش ملیندا با انتشار پیامی در توییتر رسماً اعلام کردند که پس از ۲۷ سال زندگی مشترک، تصمیم گرفته‌اند از هم جدا شوند، گمانه‌زنی‌ها درباره چرایی طلاق این زوج مشهور بالا گرفته‌است. حالا به نقل از افراد آگاه، فاش‌شده ملیندا پس از بازدید از عمارت متعلق به جفری اپستین، از دست شوهر خود و روابطش بسیار عصبانی شد. اپستین سرمایه‌دار امریکایی و دلال سکس بود. او که به سوء‌استفاده از دختران نابالغ متهم بود، در ۱۰ آگوست ۲۰۱۹ در سلول خود در مرکز اصلاح متروپلیتن نیویورک خودکشی کرد. روابط بیل گیتس با این دلال جنسی موجب جدایی همسرش از وی شده‌است، اما بیل گیتس تنها چهره سرشناس امریکایی نیست که با اپستین روابط نزدیکی داشته‌ است. رؤسای جمهور سابق امریکا از جمله بیل کلینتون و دونالد ترامپ دیگر چهره‌هایی هستند که از نزدیکان این دلال سکس بوده‌اند و فیلم‌ها و تصاویرشان در کنار فردی که از دختران نابالغ سوء‌استفاده می‌کرد، ثبت شده‌است. گویا در غرب، همه، از رؤسای جمهور گرفته تا ثروتمندان به دنبال افراد نابالغ هستند، اما همان‌ها و دنباله‌روهای بدون منطق‌شان، ازدواج شرعی دختران بالغ را در سایر نقاط دنیا محکوم می‌کنند!

پس از دستگیری جفری اپستین، سرمایه‌دار میلیاردر امریکایی حواشی زیادی پیرامون پرونده وی شکل گرفت؛ چراکه او به غیر از اتهاماتی نظیر ارتباط و آزار و اذیت چندین نوجوان کم سن و سال، با چهره‌های مشهور سیاسی و رؤسای جمهور پیشین امریکا حشر و نشر داشت. اپستین در ششم جولای ۲۰۱۹ توسط پلیس فدرال امریکا به اتهام قاچاق و فروش انسان و همچنین ایجاد شبکه وسیعی از باند ارائه دختران زیر سن قانونی جهت سوءاستفاده‌های جنسی بازداشت شد. با اینکه جلسه محاکمه وی در دادگاه با خودکشی‌اش دیگر برگزار نشد، اما اپستین در صورت مجرم شناخته شدن از سوی قاضی به حبس تا ۴۵ سال محکوم می‌شد. صحنه مرگ اپستین ۶۶ ساله، که از دوستان نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور امریکا بود، این ذهنیت را القا می‌کرد که او در سلولش در زندان «منهتن» خود را حلق‌آویز کرده‌است. با این حال دکتر «مایکل بادن»، پزشک ارشد سابق پزشکی قانونی «نیویورک سیتی» تأکید کرده‌بود که جراحات موجود بر جسد اپستین نشان می‌دهد که مرگ وی بیشتر شبیه به قتل بوده تا اینکه خودکشی باشد. جالب‌تر از همه اینکه محل نگهداری جفری با دوربین مدار بسته تحت کنترل بوده‌است!


دوستی نزدیک یک دلال سکس با رؤسای جمهور امریکا

دونالد ترامپ در مصاحبه با نیویورک تایمز اپستین را فردی جالب توصیف کرده و گفته‌بود: «بودن با اون خیلی لذت‌بخشه. اون گفت که زنان زیبا رو به اندازه من دوست داره و خیلی از اونایی که اون باهاشون رابطه داره جوان هستند. شک نداشته باشید که از زندگی اجتماعی‌اش لذت میبره».

بعد از اتهامات و دستگیری اپستین ترامپ از قطع رابطه‌اش با وی سخن گفته‌بود. بیل کلینتون رئیس‌جمهور دیگری است که با جفری روابط دوستانه داشت.

بنا به گزارشاتی دیگر بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده حداقل ۲۶ بار با جت شخصی اپستین‌-‌که در اوایل سال ۲۰۰۰ روزنامه‌ها این هواپیما را Lolita Express نامیدند - پرواز کرده‌است. بنا به گزارش شبکه Fox News، ظاهراً مشخص شده که یک پرواز در سال ۲۰۰۲ به مقصد آفریقا و با حضور اپستین، کلینتون و بازیگران سینما کوین اسپیسی و کریس تاکر انجام شده‌است. آن‌ها مأموریت داشتند که به کاوش درباره مشکلات بیماری ایدز و رشد اقتصادی در آفریقا بپردازند. مجله Vanity Fair در گزارش کوتاهی در این رابطه بیان می‌کند که «زنان زیادی که اکثراً جوان نیز بودند در زندگی او حضور داشتند، اما او به هیچ کدام از آن‌ها متعهد نبوده‌است».

با تمام این‌ها دفتر کلینتون هم پس از دستگیری اپستین در بیانیه‌ای اعلام کرد «وی از هیچ‌کدام از جرائم وحشتناک جفری اپستین که چند سال پیش در فلوریدا به آن‌ها اقرار کرده و همچنین جرائمی که اخیراً به انجام آن‌ها در نیویورک متهم شده‌است، مطلع نبوده‌است». این بیانیه در ادامه می‌افزاید که کلینتون «مجموعاً چهار سفر» با جت اپستین انجام داده و حدود یک دهه است که با او صحبت نکرده‌است»! شاهزاده آندرو، برادر کوچک‌تر شاهزاده چارلز هم از دیگر کسانی است که با اپستین ارتباط نزدیک داشته‌است.


بر سر زبان افتادن نام اپستین بعد از ۲ سال


اما ماجرای بیل گیتس و ارتباطش با اپستین حالا دو سال بعد از مرگ وی و با جدایی بیل و ملیندا پس از ۲۷ سال زندگی مشترک، دوباره نام این دلال جنسی را بر سر زبان‌ها انداخته‌است.

بیل گیتس هم در واکنش به انتشار گزارشی در وال استریت ژورنال مبنی بر ارتباطش با اپستین و مشارکت وی در کمک‌های مالی او به مؤسسات مختلف گفته بود: «صرفاً به خاطر ارتباطاتی که جفری اپستین (میلیاردر متوفی امریکایی) با افراد ثروتمند داشته با او ملاقات می‌کرده و در جریان ملاقات‌هایش با اپستین هیچ‌گاه زنان حضور نداشتند. تمام دیدارهایی که با اپستین داشتم صرفاً با حضور مردان بود. هیچ‌گاه در مهمانی‌های او یا هرچیزی مثل این شرکت نداشتم و او هیچ‌وقت پولی را بابت کمک در پروژه‌هایی که من از آن‌ها اطلاع داشتم در اختیارم قرار نداد.»

حلقه چهره‌ها و شخصیت‌های اطراف اپستین از ارتباطات ناسالم این افراد با دختران نابالغی که در تجارت سکس این فرد حضور داشته‌اند، حکایت دارد و دلیل جدایی میلندا از گیتس هم همین ارتباطات است. در چنین شرایطی و وقتی بالاترین مقامات و چهره‌های دنیای غرب در کنار روابط رسمی خود به دنبال روابط با دختران نابالغ هستند، غول‌های رسانه‌ای غرب با جریان‌سازی‌های خود می‌کوشند تا کشورهایی که در آن‌ها با ازدواج رسمی دختران بالغ، اما کم سن و سال جریان دارد، به جرم ازدواج در سنین پایین و با عبارت‌هایی همچون کودک همسری تحت حملات حقوق بشری خود قرار دهند.