کد خبر: ۳۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۷

دلیل جدایی بوفون از یوونتوس مشخص شد

تسنیم نوشت: یک رسانه ایتالیایی مدعی شده است که دلخوری سنگربان سابق بیانکونری از دست سرمربی این تیم باعث شده که او اعلام کند در پایان فصل از بانوی پیر جدا می‌شود.
نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته که یکی از دلایلی که جان لوئیجی بوفون تصمیم گرفته در پایان این فصل به دومین دوره حضورش در یوونتوس پایان دهد، نارضایتی‌اش از تصمیمات آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم است.

بوفون ۴۳ ساله روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد. او البته گفت هنوز ممکن است که پیشنهادی دریافت کند که باعث شود یک فصل دیگر هم به دوران بازی‌اش ادامه دهد.

در حالی که بوفون به پایان رسیدن یک چرخه را دلیل جدایی‌اش از یووه اعلام کرد، گاتزتا مدعی شده است که رابطه نه چندان خوب این سنگربان ایتالیایی و آندره‌آ پیرلو از دلایل کاپیتان پیشین راه راه‌پوشان تورین برای ترک آلیانتس است.

بوفون که سال ۲۰۱۸ به دوره نخست حضورش در یوونتوس پایان داد و یک فصل برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد، با پیرلو دوستان صمیمی بوده‌اند که در کنار هم جام‌های فراوانی از جمله قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ و چندین قهرمانی دیگر در سری A کسب کردند. اما ظاهراً بوفون انتظار داشته که پیرلو در این فصل به او فرصت‌های بیشتری برای بازی کردن بدهد و در تصمیم‌گیری‌های داخل رختکن نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

بوفون در تمامی رقابت‌های این فصل ۱۲ بار از دروازه یوونتوس دفاع کرد و گویا امشب (سه‌شنبه) هم قرار است در ترکیب اصلی این تیم برابر ساسولو به میدان برود. او تا پایان فصل جاری با یووه قرارداد دارد.