کد خبر: ۳۴۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۵

زنِ زنده برای خود مراسم تشییع برگزار کرد!

زنی ۵۹ ساله با صرف هزینه‌ای معادل ۷۱۰ پوند مراسم تشییع جنازه خود را در شهر سانتیاگوی دومینیکن برپا کرد تا بعد از مرگش نیاز به برگزاری آن نباشد.

فرارو: زنی در جمهوری دومینیکن در اقدامی عجیب برای خود مراسم تشییع ترتیب داد.

مایرا آلونزو ۵۹ ساله، این کار را در شهر سانتیاگو انجام داد و با پوشیدن لباس سفید در تابوت دراز کشید. خانواده و دوستان این زن نیز در حالی که گریه می‌کردند مراسم وداع برای او برگزار کردند. به نظر می‌رسید برخی از آن‌ها گریه ساختگی را بهتر از دیگران انجام می‌دهند در حالی که برخی دیگر لبخند می‌زدند و در حال عکس گرفتن بودند.

آلونزو که تاج گل بر سر و پنبه در سوراخ‌های بینی خود گذاشته بود در تابوت سفید اجاره‌ای دراز کشید تا مراسم تشییع خود را در زنده بودن انجام دهد.

به گفته منابع محلی، برای این مهمانی ۷۱۰ پوند هزینه شده است.

آلونزو این رویداد را رویای تحقق یافته توصیف کرده و از دوستان، خانواده و همسایگانش که به او در برگزاری مراسم کمک کرده اند تشکر کرد.

وی گفت اگر من فردا بمیرم نمی‌خواهم کسی برایم مراسم تشییع و خاکسپاری انجام دهد زیرا من همه کار‌ها را در زندگی انجام داده ام.

برگزاری مراسم تشییع این زن با واکنش‌های تندی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است و بسیاری وی را به نقض محدودیت‌های کرونایی متهم کرده اند. یکی از کاربران نوشت: بسیاری از افراد عزیزان خود را به دلیل کووید-۱۹ از دست داده اند. با این حال آلونزو گفت که مرگ‌های کرونایی باعث شده تا او به فکر گرفتن مراسم تشییع جنازه برای خود باشد.