کد خبر: ۳۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۸

طراحی لباسِ بازیگر ایرانی-آمریکایی برای آدیداس

یارا شهیدی خیلی زود به یکی از چهره‌های جوان هالیوود امروز تبدیل شده که کمپانی تولید خود را راه انداخته و هم اکنون هم در دانشگاه هاروارد تحصیل می‌کند.

سینمادیلی: یارا شهیدی خیلی زود به یکی از چهره‌های جوان هالیوود امروز تبدیل شده که کمپانی تولید خود را راه انداخته و هم اکنون هم در دانشگاه هاروارد تحصیل می‌کند.

حالا این بازیگر، عنوان طراح لباس‌ را هم به رزومه خود افزوده و در همکاری با برند آدیداس، کلکسیون خاص خود را بر اساس ریشه‌های ایرانی و آفریقایی خود طراحی کرده است.

طراحی لباسِ بازیگر ایرانی-آمریکایی برای آدیداس

این کلکسیون شامل اسنیکرهای کلاسیک، و دو گرمکن همراه با شلوار ورزشی است. و در جزئیات آن از طراحی لباس‌های دهه 1960 و علائم و نقوش ایرانی استفاده شده است. شهیدی در باره این کلکسیون گفته: «یکی از چیزهایی که من میخواهم مردم از این کلکسیون دریافت کنند، این است که تمام این کمپین حول محور ما و بازسازی میراث اجدادمان می‌چرخد. من دائم در حال اکتشاف معنای سیاه بودن و ایرانی بودن هستم، چیزی که دائم در حال تغییر است.»

شهیدی درباره جزئیات این طرح گفته:«استفاده از طراحی‌های قدیمی لباس‌های ورزشی یا الهام گرفتن از خط فارسی روی آن، که با اینکه نوشته‌ها انگلیسی هستند مثل فارسی از راست به چپ هستند، من به ترکیب این موارد فکر می‌کنم و معتقدم اینها اهمیت بسیاری برای جوانان نسل جدید دارند.»

کلکسیون اورجینال شهیدی و آدیداس در روز 13 می به صورت اختصاصی در فروشگاه‌های این شرکت آمریکای شمالی منتشر خواهد شد