کد خبر: ۳۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۸

سردار آزمون در لیست خریدهای تابستانی میلان/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه میلان هم نسبت به جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ علاقه‌مند است

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد؛ وضعیت جسمانی زلاتان ابراهیموویچ طوری است که مدیران باشگاه میلان را به فکر تقویت خط حمله روسونری انداخته است. قرار است در انتهای ماه جاری میلادی روی مهاجم سوئدی میلان تست‌های جدیدی انجام شود تا مشخص شود که آیا زانوی چپ او نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر!

بر اساس این گزارش؛ در صورتی که ایبرا نیاز به عمل جراحی داشته باشد، تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی اولویت اول مدیران این باشگاه خواهد بود و گفته می‌شود اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی به روسونری ملحق خواهد شد اما در کنار او میلانی‌ها چشم به جذب یک مهاجم دیگر خواهند داشت.

«گاتزتا دلو اسپورت» همچنین از علاقه پائولو مالدینی مدیر فنی تیم میلان و فدریکو ماسارا مدیر ورزشی روسونری به جذب سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله زنیت سن‌پترزبورگ خبر داد. طبق این گزارش؛ میلانی‌ها برای اینکه وضعیت این مهاجم ایرانی در بازار نقل‌وانتقالات را جویا شوند با مدیران باشگاه زنیت تماس گرفته‌اند.

میلان در حال حاضر اقدامی برای جذب آزمون انجام نمی‌دهد و منتظر تعیین وضعیت زلاتان است تا براساس آن اقدام کند. آزمون که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با زنیت باقی مانده است، فصل اخیر در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۱۹ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

گزینه دیگر میلان برای تقویت خط حمله، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن است. مهاجم پیشین اینتر می‌تواند با قرارداد قرضی به روسونری ملحق شود، به شرطی که PSG بپذیرد بخشی از حقوق وی را بپردازد.

پیش از این بحث علاقه‌مندی باشگاه‌های ایتالیایی همچون لاتزیو، رم، ناپولی و آتالانتا به جذب  سردار آزمون مطرح بود.

سردار آزمون در لیست خریدهای تابستانی میلان/عکس