کد خبر: ۳۴۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۷۱

شبی که نیمار گریست!/عکس

نیمار، ستاره برزیل، شب گذشته با گلزنی برابر پرو، یک گام دیگر به رکورد تاریخی پله نزدیک شد

برزیل بامداد امروز موفق شد در دومین مسابقه خود در کوپا آمهریکا  4-0 پرو را شکست دهد و نیمار نیز یکی از چهار گل سلسائو را به ثمر رساند تا اکنون تنها 9 گل دیگر با رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل در تیم ملی برزیل که متعلق به پله است، فاصله داشته باشد.

نیمار پس از به ثمر رساندن شصت و هشتمین گل ملی خود در بازی برابر پرو به شدت احساساتی شد و اشک ریخت. او پس از مسابقه گفت که کشورش چند سال سخت را پشت سر گذاشته و او تنها می خواهد که مردمش را سربلند کند.

پله نیز در پستی اینستاگرامی به مصاحبه احساسی نیمار پاسخ داد و نوشت که از مهاجم "همیشه خندان" برزیل حمایت می کند تا رکورد 77 بار گلزنی در با پیراهن سلسائو (طبق آمار فیفا) را بشکند.

به نظر می رسد که پله واقعا از بازیکنی که نیمار به آن تبدیل شده است راضی است چرا که اسطوره 80 ساله برزیل نوشت که وقتی بازی نیمار را تماشا می کند، غیرممکن است که لبخند به لب نیاورد.

نیمار در مصاحبه خود پس از گلزنی برابر پرو گفت: "نزدیک شدن به رکورد پله برای من بسیار تکان دهنده و مهم است، مخصوصا که در دو سال گذشته مشکلات زیادی را از سر گذرانده ام. این تعداد گل چیزی بیشتر از لذت عمیق من از بازی برای برزیل، نماینده کشورم و خانواده ام بودن، نیست. همه ما در حال تجربه یک مقطع بسیار غیر عادی هستیم، دورانی بسیار سخت در برزیل و جاهای دیگر.

اینکه الگویی برای کسی باشم و مردم را خوشحال کنم باعث لذت و خشنودی من است. من عاشق داستانی هستم که اینجا می نویسم، دوست دارم خانواده و دوستانم به من افتخار کنند. امیدوارم همه کسانی که این بازی را دوست دارند به من افتخار کنند، زیرا این اعداد در واقع معنایی ندارند و تنها افتخار نمایندگی برزیل است که اهمیت دارد. "

شبی که نیمار گریست!/عکس

شبی که نیمار گریست!/عکس

پله در واکنش به گلزنی نیمار و مصاحبه او، در اینستاگرام خود نوشت: "هر بار من این پسر را می بینم او لبخند به لب دارد. غیرممکن است که در پاسخ شما هم به او لبخند نزنید، لبخند او مسری است.

من هم مثل همه برزیلی ها وقتی بازی او را می بینم همیشه خوشحال می شوم. امروز او قدم دیگری به سمت رسیدن رکورد گلزنی من برای سلسائو برداشت و من، با همان لذتی که از زمان دیدن بازی او برای نخستین بار داشتم، از او در راه رسیدن به آن رکورد حمایت می کنم. "

شبی که نیمار گریست!/عکس