کد خبر: ۳۴۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۹۶

عباس بوعذار کیست؟ + عکس ها

رکنا: عباس بوعذار نام فوتبالیستی است که علی دایی در یک مصاحبه از او نام برد و باعث شد نام او بر سر زبان ها بیفتد.

نامش عباس بوعذار است. فوتبالیست 29 ساله ای که علی دایی در یک مصاحبه نام او را برد و همین سبب شد نام او سر زبان ها بیفتد و شهرت پیدا کند.عباس بوعذار که علی دایی از او در مصاحبه اش یاد کرد،هم اکنون در تیم مسجد سلیمان توپ می زند.

به گزارش رکنا، در ابتدا بیوگرافی عباس بوعذار را ببینیم: عباس بوعذار (متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۱، اهواز) یکی از بازیکنان خوزستانی فوتبال ایران است. عباس بوعذار در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال اهواز، نفت تهران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان بازی کرده‌است و هم اکنون در تیم نفت مسجد سلیمان توپ می زند.

چرا عباس بوعذار ترند شد؟

و حالا ماجرای ترند اول فوتبال ایران شدن عباس بوعذار:مدتی است کلیپ‌های طنزی در فضای مجازی از مصاحبه جالب علی دایی و نام بردن وی از عباس بوعذار منتشر می‌شود. علی دایی در زمانی که سرمربی نفت تهران بود (سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) مصاحبه‌ای در مورد عباس بوعذار انجام داده است در این مصاحبه‌ای قدیمی درباره تفاوت‌های اسم و فامیل عباس بوعذار با محمدی صحبت‌هایی کرده است که حال سوژه کاربران فضای مجازی شده است و کلیپ‌های زیادی از آن ساخته شده است.

بوعذار

عباس بوعذار در مورد ماجرای کلیپ چه گفت؟

عباس بوعذار در واکنش به کلیپ های ساخته شده از کنفرانس علی دایی و ماجرای مربوط به بازی: در مورد کلیپ علی آقا باید بگویم که ۵ سال پیش در نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی داشتیم که اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده من را با سر زد و بعد بازی گفتند که شجاع، محمدی نامی را زده و علی دایی هم فهمید و مصاحبه کرد که در تیم او بازیکنی به اسم محمدی وجود ندارد.

وی افزود: در اینستاگرام به من پیام های زیادی داده شد که هیچ کدام از آنها را ندیدم اما ویدئوها را می‌بینم و می‌خندم.