کد خبر: ۳۴۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۵۴

نرگس محمدی شوکه شد / ماجرای مرگ تلخ کودک 2 ساله شان

رکنا: نرگس محمدی در حادثه ای هولناک و شوک آور به سوگ نشست.

نر گس محمدی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون کشور با مرگ تلخ فرزند برادرش روبه رو شده است. نرگس محمدی که از بازیگران مطرح کشور است در غم از دست دادن برادرزاه اش در یک اتفاق تلخ عزادار شد و همکاران نرگس محمدی این اتفاق هولناک را به او و همسرش علی اوجی تسلیت گفتند.



امیرعلی نرگس محمدی

نرگس محمدی

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور کشور با انتشار پستی به نرگس محمدی و علی اوجی تسلیت گفت. از روز گذشته عکس های نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران با برادرزاده 2 ساله اش به نام امیرعلی در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از بازیگران با انتشار پست و استوری این ضایعه دردناک را به این بازیگر زن و همسرش تسلیت گفتند.


فریبا نادری نیز با انشار پستی این ضایعه دردناک را به نرگس محمدی و علی اوجی تسلیت گفت.

نرگس محمدی

علت مرگ برادرزاده نرگس محمدی چه بود؟

تا به حال نرگس محمدی و یا خانواده او علت فوت امیرعلی 2 ساله را اعلام نکردند اما طبق شنیده ها برادرزاده نرگس محمدی داخل وان حمام دچار خفگی شده و جانش را از دست داده است

برادر نرگس محمدی بازیگر کیست؟

نرگس محمدی یک برادر به نام محسن و یک خواهر به نام سارا محمدی دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و فرح خیری مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده است.

این بازیگر دو برادرزاده دارد که امروز خبر فوت امیرعلی که ۳ ساله بود در شبکه های اجتماعی منتشر شدو هنوز علت دقیق فوت این کودک زیبا مشخص نیست.

نرگس محمدی و برادرش

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران دارای کارشناسی پرستاری که با سریال ستایش معروف شد. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد.

وی در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.

ازخانواده نرگس محمدی بیشتر بدانید

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند. او ازدواج کرده و اس مهمسرش فاطمه است . دو فرزند پسر داشت که امروز خبر تلخ و ناگوار فوت یکی از پسرانش که کوچکتر بود منتشر شد.