کد خبر: ۳۴۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۶

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت در بیمارستان بستری است

تسنیم نوشت: محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده قدیمی سینما و تلویزیون اعلام کرد که من به عیادت محمد کاسبی رفتم و خدا را شکر حالشان رو به بهبود است.

محمد کاسبی را چندی پیش در تلویزیون دیدیم که نقش نماینده مجلس سریال "دادِستان" را بازی می‌کرد. او این روزها به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری است. بازیگری که همیشه گزیده‌کار بوده و در هر کاری حاضر نمی‌شود. او را مخاطب با کارهای متعددی همچون "صاحبدلان" و "خوش‌رکاب" به یاد می‌آورند. 

جالب است در آخرین گفت‌وگویی که با او داشتیم و درباره حضورش در سریال "دادِستان" بود به این نکته اشاره کرد:  سریال "صاحبدلان"، "خوش‌رکاب"، "سه در چهار" مجید صالحی لحظات خاطرانگیزی را برای خودم و مخاطب رقم زد. یادم می‌آید شاه حاتمی (کارگردان) گفته بود کاسبی نمی‌آمد "خوش‌رکاب" را نمی‌ساختم. "دادِستان" هم مثل همان کارها خواهد شد و این شخصیت را هم دوست دارم چون پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.

در جریان آن گفت‌وگو به ابتلایش به بیماری کرونا هم اشاره کرد که: "در روزهای پایانی کار که به ترکیه رفته بودیم و سکانس‌های پایانی "دادِستان" آنجا فیلمبرداری می‌شد یک روز مانده به پایان کار احساس کردم حال خوبی ندارم. بعد از بازگشت و گرفتنِ تست، متوجه شدم به کرونا مبتلا شده‌ام. همسرم هم به این واسطه کرونا گرفت. دلهره‌مان این بود که با ناراحتی قلبی که من دارم، شرایط سخت‌تر شود. یک ماهی در قرنطینه بودم و خوشبختانه تست گرفتیم منفی شد.

من از آن روز تاکنون هیچ‌چیزی نگفتم چون اصلاً علاقه‌ای به این رسانه‌بازی‌ها ندارم. حال خوبی ندارم، روزی دو بار قفسه سینه‌ام درد می‌گیرد و دچار تنگی نفس شده‌ام. احساس می‌کنم ریه‌هایم هنوز آلوده‌اند؛ با پزشکان مشورت کردم آن‌ها به من گفتند وضعیت بیمارستان‌ها به گونه‌ای نیست که بروم و بستری بشوم."

در جریان صحبت با محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون متوجه شدیم او به عیادت از محمد کاسبی رفته و او در بیمارستان بستری است. او درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تأکید کرد که حالش رو به بهبود است و به همان عوارض ناشی از همان ابتلا به کرونا برمی‌گردد که خوشبختانه مشکل ریه‌هایش رو به بهبود است و دوران نقاهت را در بیمارستان می‌گذراند و نگرانی وجود ندارد و ان‌شاءالله با دعای مردم هرچه زودتر بهبود پیدا خواهد کرد و او را در آثار سینمایی و تلویزیونی با نقش‌های درخشان دیگری ببینیم.