کد خبر: ۳۴۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۰۱

دختر 20 ساله صیغه 100 مرد بود! / آزار شیطانی مرد فامیل بیچاره ام کرد!

رکنا : دختر جوان باور ندارد که از روی ناچاری با 100 مرد ازدواج موقت داشته است!
آزار شیطانی فامیل دور به دختری که بچه طلاق بود او را به قهقرا کشاند! شراره بعد از آزار شیطانی یکی از بستگان دور خانواده مادربزرگش که از شهرستان میهمان خانه شان بود دچار مشکلات روحی شدید شد تا جاییکه آزار شیطانی همیشه برایش یک کابوس بود و برای رهایی از ناراحتی های آزار شیطانی وقتی 20 ساله شد تصمیم گرفت با مردان زیادی صیغه کند و پول خوبی به جیب بزند.



این دختر وقتی بخاطر دزدی از آخرین شوهر صیغه ای اش بازداشت شد نزد مشاور پلیس پرده از زندگی تلخ خود برداشت.

شراره گفت:پدر و مادرم وقتی من 10 ساله بودم طلاق گرفتند آنها بعد از یکی دوسال ازدواج کردند و من نزد مادربزرگم رفتم و در خانه او ماندم.

وی افزود: 15 ساله بودم که یکی از میهمانان خانه مادربزرگم با وجود 40 ساله بودن وقتی از شهرستانشان نزد ما آمد به من تجاوز کرد و بدترین تاثیر را در روحیه و زندگی ام گذاشت.

دختر صیغه ای گفت: در 17 سالگی برای رهایی از کابوس و با بی اعتنایی مادر و پدرم با پسری به نام مسعود ازدواج کردم و 6 ماه نگذشته بود طلاق گرفتم تنها مانده بودم و برای اینکه زندگی ام را سرو سامان بدهم تصمیم گرفتم صیغه مردان بشوم این کار را کردم و خیلی زود با حدود بیش از 100 مرد صیغه شدم و پول خوبی می گرفتم تا اینکه آخرین شوهر صیغه ای ام یک بازاری بود و من وقتی مدت صیغه ام تمام شد همانجا تصمیم گرفتم از خانه اش طلا سرقت کنم و همین باعث بازداشت من شد تصور نمی کردم این مرد شکایت کند بعد فهمیدم او زن و بچه ای ندارد و چون صیغه اش بودم ترسی از شکایت نداشت!