کد خبر: ۳۵۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۹۸

بارش تگرگ به اندازه سیب در ایتالیا

طوفان شدید همراه با بارش تگرگ در منطقه مرکزی ایتالیا در امیلیا رومانیا مانع تردد در بزرگراه اصلیА۱ در منطقه پارما شده و صد‌ها خودرو و خانه آسیب دیدند.
اسپوتنیک: طوفان شدید همراه با بارش تگرگ در منطقه مرکزی ایتالیا در امیلیا رومانیا مانع تردد در بزرگراه اصلیА1در منطقه پارما شده و صدها خودرو و خانه آسیب دیدند.

روزنامه il Fatto Quotidiano اطلاع داد که بارش تگرگ بعدظهر روز دوشنبه رانندگان و ساکنان محلی را غافلگیر کرد: طبق تصاویر متعدد منتشر شده در شبکه های اجتماعی، دانه های تگرگ به اندازه زردآلو به شیشه های ماشین ها برخورد کرده و در بدنه ماشین فرورفتگی هایی را ایجاد کرده است. رانندگانی که در محل حادثه بودند به دلیل وزش باد شدید، باران و تگرگ نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند.

سرویس های اضطراری حدود ۳ ساعت تردد در بزرگراه میلان به ناپل را برای عبور تجهیزات و امدادگران مسدود کردند. چند تصادف جزئی نیز گزارش شده است.

طبق گزارش های la Repubblica در شهرهای اطراف پارما بسیاری از ساختمان ها آسیب دیده اند. شهردار فیدنزا در فیس بوک نوشت که وزش باد روکش چوبی سف ساختمان را شکافته و قطعات آن در مرکز تاریخی شهر سقوط کرده اند.