کد خبر: ۳۵۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۸۱

تیپ عجیب نوید محمدزاده در مراسم عقد با فرشته حسینی + عکس

نوید محمد زاده را می‌توان از جمله بازیگرانی در سینمای ایران دانست که با استعداد و توانایی‌های فردی زیادی که از خود نشان داد توانست در کمتر از یک دهه فعالیت حرفه‌ای و کار در پروژه‌های بزرگ به یکی از بهترین و گران‌ترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران تبدیل بشود.

همچنین در این چند سال اخیر به دلیل کیفیت بالای فیلم‌هایی که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است و همنیطور توانایی بسیار زیادی که مردم و منتقدان از او بر روی پرده‌های سینما مشاهده کرده‌اند باعث شد تا جوایز متعددی را در سطوح و انواع مختلفی کسب کند و بعد از هر چند مدت نام او در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

در یک سال اخیر هم به دلیل لباس‌ها و استایل‌های خاصی که در مجالس گوناگون به تن می‌کند حواشی خاص زیادی را در رسانه‌ها به دنبال خود کشیده و در مجموع تمامی این موضوعات سرانجام باعث شدند تا این بازیگر کردستانی بیشتر از هر کس دیگری در رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد و حواشی زندگی بیشتر از پیش مورد توجه مردم قرار بگیرد.

تیپ عجیب نوید محمدزاده در مراسم عقد با فرشته حسینی + عکس

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

نوید محمد زاده متولد 1365 است و اصالتا کُرد ایلام. بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرده و حالا چند سالی است که به فضای حرفه ای وارد شده است. طراوت و انعطافش در نقش هایی که تاکنون بازی کرده است نوید معرفی یک بازیگر باهوش و سبک دار را در آینده تئاتر می دهد.