کد خبر: ۳۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۴۵

دختران بازیگر نسل جدید سینمای ایران + عکس

رکنا : بازیگران زن جدید و مشهور سینما و تلویزیون را در ادامه بشناسیم.
دختران بازیگر در کشورمان بسیار زیادند. این دختران نقش مهمی را در عرصه هنر به عهده دارند. سینما و تلویزیون کشورمان در سال های اخیر شاهد نقش آفرینی دختران جوانی بوده که بازیگر نقش اصلی بوده و با اولین کارهای خود به شهرت رسیده اند. البته هنوز راه زیادی را این دختران هنرمند در عالم سینما و تلویزیون باید طی کنند. در ادامه با مشهورترین دختران بازیگر در ایران آشنا شوید.

بازیگران خانم و با استعداد جدید در سینما و تلویزیون

در چند سال اخیر سینما و تلویزیون کشورمان شاهد ورود دختران نسل جدید به عرصه بازیگری بوده است که با فیلم و سریالهایی ماندگار معروف شده اند، دخترانی که قهرمان اصلی فیلم هایشان بوده و یا تاثیر زیادی در روند داستان آن داشته اند.


دعوت از بازیگران نوظهور و با استعداد ، روال کاری بسیاری از کارگردانان بود است چنانچه در فیلم من ترانه پازده سال دارم، رسول صدرعاملی کارگردان فیلم از چهره ای ناشناخته دعوت کرده و حضور تاثیر گذار او در این فیلم باعث دیده شدن و دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

برخی از چهره های جوانی را به شما معرفی می کنیم که در سالهای اخیر ورد عرصه بازیگری شده و استعداد بازیگری خود را نشان داده اند.باید منتظر ماند و دید که آیا می توانند مسیر موفقیت خود را همچون بازیگران موفق زن در سینما ادامه دهند یا خیر؟!

مریم مومن

مریم مومن چهره جدید و جوان دیگر کشورمان است که در ابتدای مسیر بازیگری خود مقابل دوربین سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد قرار گرفته و به شهرت رسید.

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 است و در این سریال ایفاگر نقش فخرالزمان و همسر ارسلان میرزا با بازی حسام منظور بود. سریال بانوی عمارت و بازی مریم مومن در آن مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته و این بانوی هنرمند یک شبه ره صد ساله را پیمود.

این بانوی هنرمند در جدیدترین تجربه خود در سریال سرزده ایفاگر نقش پریناز شده و دومین تجربه تلویزیونی خود را رقم زد. علاوه بر این به تازگی بازی در مسابقه شب های مافیا و تئاتر اتاق عروس را به اتمام رسانده است.

 مریم مومن

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی یکی از بازیگران اصلی سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی بود که نقش مقابل سینا مهراد را ایفا می کرد.

این بازیگر جوان کشورمان متولد 22 فروردین 1379 است و پیش از سریال آقازاده، در نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی حضور داشت و با بازی قابل قبول خود توانست توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر را به خود جلب کند.

پردیس پورعابدینی در جدیدترین تجربه خود مقابل دوربین مسعود کیمیایی در فیلم خائن کشی رفته است که بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن حضور دارند.

پردیس پورعابدینی

نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 است و یکی از بازیگران نوظهوری است که تجربه دستیاری و برنامه ریزی دارد.

او با گذراندن کلاس های بازیگری فریدون جیرانی نقش کوتاهی در سریال ستایش 2 ایفا کرد و در دومین تجربه تلویزیونی خود مقابل دوربین سریال چرخ و فلک و پس از آن سریال تاریکی شب روشنایی روز قرار گرفت.

شهرت خانم کوخانی مربوط به نقش تابان درسریال خانه امن در سال 1399 است. این بانوی هنرمند به تازگی در سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین قرار گرفته است.

 نیلوفر کوخانی

سارا مقربی

سارا مقربی یکی دیگر از بازیگران جوانی است که در سالهای اخیر وارد عرصه بازیگری شده است.

سارا مقربی متولد دهه 70 است و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده است. او برای اولین بار در سریال زندگی زیباست مقابل دوربین رفت که پخش آن به تعویق افتاد . تصویر این هنرمند برای اولین بار با سریال بوتیمار به کارگردانی علرض نجف زاده در قاب تلویزیون پخش شده و با نقش نهال در این مجموعه به شهرت رسید.

 سارا مقربی

شبنم قربانی

شبنم قربانی چهره جدید بازیگری در کشورمان است که با نقش سارا در سریال ملکه گدایان به شهرت رسید. این بازیگر متولد 19 تیر سال 1368  است و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سریال لحظه گرگ و میش مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت.

شبنم قربانی در اولین تجربه سینمایی خود مقابل شهاب حسینی در فیلم اولین برف نقش آفرینی کرده است.

شبنم قربانی

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه بازیگر جوان و با استعداد کشورمان متولد 8 تیر 1371 است و برای اولین بار در فیلم مقلد شیطان در 15 سالگی مقابل دوربین سینما رفت و اما با فیلم سینمایی لاک قرمز در نقش اکرم به شهرت رسید.

این چهره جدید سینما با کارگردانان سرشناسی همچون داریوش مهرجویی در فیلم لامینور، رضا درمیشیان در فیلم مجبوریم، فریدون جیرانی در فیلم خفگی و ... همکاری کرده است.

پردیس احمدیه

ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور هنرمند دیگری در فهرست نسل جدید بازیگران خانم است که یکی از بازیگران کلیدی سریال همگناه با نقش هدیه بود.

بازی تاثیر گذار ساقی حاجی پور در اولین تجربه نمایش خانگی اش در کنار ستاره های بازیگری همچون مهدی پاکدل ، پرویز پورحسینی ، مسعود رایگان ، رویا تیموریان ، هدیه تهرانی و ... تجربه با ارزشی در کارنامه هنری او رقم زد.

این بانوی جوان که متولد 1374 است و فعلیت خود را با نمایش شربت سینه به کارگردانی رسول کاهانی در سال 1396 آغاز کرده است. او گزیده کار بوده و بعد از سریال همگناه تاکنون در پروژه دیگری حضور نداشته است.

ساقی حاجی پور

سارا حاتمی

سارا حاتمی یکی از بازیگر جوان و خوش آتیه ایرانی است که برای نخستین بار در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان مقابل دوربین رفته است.

سارا حاتمی متولد دهه 80 بوده وکلاس های بازیگری را زیر نظر اشکان خطیبی گذرانده و فعالیت بازیگری خود را با نمایش های تئاتر آغاز کرده است.

سارا حاتمی در سریال زخم کاری نقش مائده را در کنار بازیگران سرشناسی همچون جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، سیاوش طهمورث ، مه لقا باقری و ... ایفا می کند.

سارا حاتمی

منبع : نمناک