کد خبر: ۳۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۳۲

خانه حسرت برانگیز فریبا نادری + عکس ها

فریبا نادری عکس خانه لاکچری اش را منتشر کرد.

فریبا نادری متولد 23 فروردین سال 1363 در تهران است . فریبا نادری در در فصل ششم سری جدید «شام ایرانی» با دیگر بازیگران کشورمان شرکت کرده بود تصویر خانه اش منتشر شد. فریبا نادری متأهل است و یک فرزند دختر دارد. فریبا نادری طرفداران بسیاری دارد و فریبا نادری در آثار ماندگاری به ایفای نقش پرداخته است

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

مهرداد طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

مهرداد طباطبایی گفته است: واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد.

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم. وی در ادامه به «خانواده سبز» گفته است: نه به عنوان همسر بلکه به عنوان بازیگر فریبا نادری یکی از بازیگران خوب ماست و در عین حال اگر بد بازی کند حتما به او میگویم همان طور که اگر بد آشپزی کند به او میگویم. البته آشپزی اش خیلی خوب است. قیمه و قورمه سبزی که عالی درست میکند.

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

همسر دوم فریبا نادری درباره چگونگی برگزاری مراسم خواستگاری از فریبا بیان داشته است: پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی و با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریباجان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!! مهرداد طباطبایی با اشاره به اینکه بیزنس خانوادگیش مواد غذایی بوده است اظهار داشته است: من بخاطر کارم با اینکه سن و سال زیادی هم ندارم اما ۲۵ سال است که از ۶ صبح بیدار میشوم و شروع به کار میکنم و فریبا هم اوایل زیاد می خوابید و من دائم زنگ میزدم و بیداش میکردم اما الان نه.

مهرداد طباطبایی با اشاره به اینکه بیزنس خانوادگیش مواد غذایی بوده است اظهار داشته است:من بخاطر کارم با اینکه سن و سال زیادی هم ندارم اما 25 سال است که از 6 صبح بیدار میشوم و شروع به کار میکنم و فریبا هم اوایل زیاد می خوابید و من دائم زنگ میزدم و بیداش میکردم اما الان نه.

مهرداد طباطبایی که اخیرا رستورانی با همراهی همسرش راه انداخته است درباره دلیل این کار گفته است:نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و میخواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو میشود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام میدهد.

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

فریبا نادری سال ۸۳ در سن بیست سالگی با مسعود رسام (کارگردان و تهیه‌کننده) وارد یک رابطه عاشقانه که بعد از گذشت ۲ سال از رابطشون با هم ازدواج کردند. آقای کارگردان قبل از ازدواج با خانم نادری قبلا ازدواج کرده بود و یک دختر به نام "دنا” داشت.

فریبا نادری می گوید من قبل از اینکه با مسعود ازدواج کنم از سرطانش خبر داشتم، دکترها به من گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد او تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد و متاسفانه ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

فریبا نادری از منزل میلیاردی اش رونمایی کرد + عکس ها

فریبا نادری در یک مصاحبه گفته بود هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد و سال ۹۶ با "مهرداد طباطبایی” از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی یک دختر بنام "یارا طباطبایی” متولد اسفند ۹۶ می باشد.


منبع : مثلث آنلاین