کد خبر: ۳۵۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۰۸

کتایون ریاحی شبیه دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

رکنا:کتایون ریاحی باز هم جنجالی شد.

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر است.کتایون ریاحی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد. کتایون ریاحی با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد و حالا کتایون ریاحی موسس خیریه ای بنام کمک است. عکس جدیدی از کتایون ریاحی به تازگی منتشر شده است.

 کتایون ریاحی شبیه  دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

خانواده کتایون ریاحی

وی در خانواده ای هنرمند بدنیا آمد.

مادرش گیتی اصالتا شیرازی و طراح لباس و پدرش اردشیر اصالتا گیلانی و مدرس ادبیات و زبان انگلیسی بود و تنها یک برادر بنام علیرضا دارد که بازیگر می باشد.

 کتایون ریاحی شبیه  دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

از کار تا فعالیت اجتماعی کتایون ریاحی

من از سال 1356 که 16 ساله بودم هم درس می خواندم و هم بعنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس و در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کردم.

دوره کمک‌ های اولیه در هلال احمر را دیدم و به شکل افتخاری در انجمن حمایت از معلولین فعالیت داشتم و نوشتن هم یار همیشگی‌ اش بود.

 کتایون ریاحی شبیه  دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

شهرت کتایون ریاحی با زلیخا

با بازی در مجموعه پدر سالار در سال 1374 خود را مطرح کرد و با سریال پس از باران در سال 1379 و شب دهم در سال 1380 چهره اش شناخته تر شد

اوج هنرمندی کتایون ریاحی در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف پیامبر در سال 88 و نقش زلیخا بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت

در این مجموعه مصطفی زمانی در نقش یوسف پیامبر بازی می کرد.

 کتایون ریاحی شبیه  دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

ازدواج اول کتایون ریاحی

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

ازدواج دوم کتایون ریاحی

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

 کتایون ریاحی شبیه  دختران 14 ساله شد ! + عکس جنجالی

تاسیس بنیاد خیریه توسط کتایون ریاحی

این بازیگر که همواره در انجام فعالیت های بشردوستانه پیش قدم بود توانست 3 اسفند 1391 طی مراسمی نخستین بنیاد نیکوکاری در جزیره کیش را تاسیس کند.

بنیادی که کیش مهر کتایون نامیده شد و به اختصار کمک نام گرفت.


منبع : مه شو