کد خبر: ۳۵۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۴

اخبار جدید از وضعیت جسمانی «ارشا اقدسی»

مهنوش‌ مرادی عضو تیم بدلکاران ارشا اقدسی بیان کرد که این بدلکار هنوز زنده است و مردم برای بهبودی حال او دعا کنند.

مهر: مهنوش‌ مرادی عضو تیم بدلکاران ارشا اقدسی بیان کرد که این بدلکار هنوز زنده است و مردم برای بهبودی حال او دعا کنند.

مهنوش مرادی عضو تیم بدلکاران ارشا اقدسی که در حال حاضر در بیروت به سر می‌برد، درباره وضعیت این بدلکار سینما که چندی پیش در لبنان حین همکاری در یک فیلم سینمایی دچار حادثه شد، بیان کرد: وضعیت ارشا همانطور است که پیش از این بوده و تغییری در شرایط جسمانی او ایجاد نشده است. در واقع ما هنوز به همان یک درصد احتمال بهبودی‌اش امید داریم و از مردم می‌خواهیم برای سلامتی‌اش دعا کنند.

ارشا اقدسی هنوز زنده است

وی با تاکید بر اینکه ارشا اقدسی هنوز زنده است، توضیح داد: هتل مادر، من و دو دوست دیگر ارشا که در حال حاضر در بیروت هستیم تنها سه دقیقه با بیمارستان ارشا فاصله دارد و مدام در کنار او هستیم نمی‌دانم چرا افرادی دیگر مدام درباره وضعیت جسمانی ارشا اخباری نادرست در اختیار مردم قرار می‌دهند و می‌گویند او فوت کرده، این در حالی است که ارشا هنوز نفس می‌کشد، همه ما به همان یک درصد امید داریم و در انتظار معجزه برای او هستیم.

مرادی در پایان عنوان کرد: نظر پزشکان درباره وضعیت ارشا همانی است که پیش از این اعلام کرده‌اند. این وضعیت ارشا مشخص نیست تا چه زمان ادامه داشته باشد اما ما برای همان یک درصد احتمال بهبودی‌اش می‌جنگیم و امیدواریم هرچه زودتر از این وضعیت خارج شود اما آنچه مهم است این است که ارشا هنوز زنده است و نفس می‌کشد