کد خبر: ۳۵۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۳۰

مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد ! + عکس ها و جزییات

رکنا: نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، درباره میزان مهریه‌اش صحبت کرد.

نیوشا ضیغمی از بازیگران متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی از سال 82 وارد عرضه بازیگری شده است. البته اخیرا در حرفه بازیگری کمتر شاهد حضور نیوشا ضیغمی هستیم. نیوشا ضیغمی در فیلم های سینمایی زیادی ازجمله گشت ارشاد، اخراجی ها ، پارک وی و ... بازی کرده است. مهریه نیوشا ضیغمی در فضای مجازی جنجالی شد.

به گزارش رکنا، نیوشا ضیغمی گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

نیوشا ضیغمی گفت: مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: راستش را بخواهید مهم‌ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی‌توانم بی‌ادب باشم و نمی‌توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن‌ها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است.

 مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد ! + عکس ها و جزییات

نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

نظر یکی از فرد عادی در مورد مهریه نیوشا ضیغمی

من یک زن هستم و دیروز در رسانه‌های مختلف و از جمله عصرایران ویدئویی از خانم نیوشا ضیغمی دیدم که در آن می‌گفت مهریه‌اش فقط یک سکه است، به نشانه یگانگی خدا.

 مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد ! + عکس ها و جزییات

خود من یک ازدواج شکست خورده داشتم و در آن ازدواج ۱۳۶۱ سکه مهریه‌ام بود که عدد سال تولدم بود. اما ازدواج من تنها ۳ سال و ۵ ماه دوام داشت. همسر سابقم از همان سال اول زندگی، بنای ناسازگاری گذاشت و مرا خیلی آزرد، هم روحی و هم جسمی. خلاصه زندگیمان از پاشید و من برای این که بتوانم از جهنمی که برایم درست شده بود خلاص شوم، حتی یک سکه هم نگرفتم.

حدود ۲ سال بعد با مردی ازدواج کردم و برخلاف اصرار خانواده ام، مهریه‌ام را تنها یک سکه بهار آزادی قرار دادم. الان حدود ۱۰ سال است که با عشق و خوشبختی و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنیم.

 مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد ! + عکس ها و جزییات

وقتی حرف‌های نیوشا خانم را شنیدم، یاد زندگی خودم افتادم که قبلاً فکر می‌کردم سکه‌های زیاد باعث خوشبختی است ولی راستش همان مهریه سنگین، روی مخ همسر اولم بود و از همان روزی که عقد کردیم، حس می‌کرد من او را به ۱۳۶۱ سکه زنجیر کرده ام.

خواستم به عنوان یک زن بگویم که هر چند مهریه می‌تواند مهم باشد ولی بدون شعار می‌گویم هیچ نقشی در خوشبختی ندارد. اگر فرد درست را انتخاب کنید و باهم درست رفتار کنید، نه با یک سکه که با یک شاخه نبات هم می‌توانید شیرین و خوشبخت زندگی کنید.

 مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد ! + عکس ها و جزییات

من با ۱۳۶۱ سکه زندگی خوبی نداشتم چون طرفم را درست انتخاب نکرده بودم و رفتارمان هم با یکدیگر درست نبود ولی با یک سکه زندگی پر از خوشبختی دارم چون هم درست انتخاب کردم و هم رفتارهایمان با هم درست است.


منبع: وقت صبح