کد خبر: ۳۵۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۳

تصاویر/ تیپ ترسناک “کیم کارداشیان” سوژه شد!

کیم کارداشیان در مراسم های مختلف با استایل خاصش جلب توجه می کند اما این بار در هفته مد نیویورک با پوشش عجیب و ترسناکش سوژه شد.
به نقل از نمناک؛‌ گاهی برای متفاوت بودن و بیش از همیشه جلب توجه کردن شاید باید عجیب و غریب بود، این تعبیری است که بسیاری از مجلات خبری در واکنش به پوشش جدید ” کیم کارداشیان ” در هفته مد نیویورک نشان دادند، چراکه ظاهر جدید او واقعا از روال طبیعی خارج و به سمت عجیب و غریب بودن سوق پیدا کرده بود و همین پوشش خاص دلیلی شد تا باز نام این سلبریتی پرحاشیه سر زبان ها بیفتد.

ماسک عجیب و ترسناک کیم کارداشیان

چنانچه در این بخش از نمناک مشاهده می کنید، ” کیم ” با پوششی یکدست چرم مشکی وارد محل برگزاری فشن شوی هفته میشود اما آنچه که جلب توجه می کند، ماسک عجیب و به نوعی ترسناک اوست که به صورت کامل چهره اش را پوشانده. ماسک چرم مشکی که در قسمت هایی از آن به عنوان مثال روی چشم ها، زیپ وجود دارد تا احتمالا ” کارداشیان ” جنجالی بتواند از طریق آنها جلوی پایش را دیده و زمین نخورد.

” کیم کارداشیان ” همسر سابق ” کانیه وست ” در تمام طول مدت زندگی مشترک و حتی پس از طلاقش به دلیل رفتارهای خاص و متفاوتش، اغلب نامش در میان اخبار ویروسی دیده می شد بازهم جلب توجه کرد، البته این بار به شکلی متفاوت با دفعات قبلی و ظاهر شدن با پوششی کاملا عجیب و غیرعادی.

فرم و سبک طراحی این ماسک صورت، هر بیننده ای را به یاد شخصیت های مخوف و شیطانی فیلم های ترسناک می اندازد اما به هر حال انتخابی است که برای متفاوت بودن توسط این عضو از خانواده کارداشیان ها تایید شده.

طبق انتظار واکنش به این پوشش و ماسک” کیم کارداشیان ” بسیار بود، بخصوص واکنش های طنز که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از کاربران معتقد بودند که این کار ” کیم کارداشیان ” مثل تمام کارهایش برای جلب توجه بوده و چون انواع سبک های جلب توجه رو امتحان کرده، احتمالا انتخابی جز این نداشته و کارش به این ظاهر مسخره رسیده است.

در میان اظهار نظرهای طنز، یک مورد جلب توجه می کرد و آنهم نظر مردی بود که نوشته بود از این به بعد برای ترساندن فرزندم نیاز به هیچ چیز خاصی ندارم، کافیست یک بار این عکس ” کیم ” را به او نشان دهم تا به قول معروف خوخوی مدرن و جدید را دیده و حساب کار دستش بیاید.