کد خبر: ۳۵۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۰

قتل نوجوانی که گمان می‌رفت غرق شده است

مهر نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با کشف جسد پسر ۱۱ ساله پارس‌آبادی حادثه غرق شدگی رد و ارتکاب جنایت قتل به اثبات رسید.

سیدعبدالله طباطبایی در تشریح جزئیات مرگ پسر نوجوان ۱۱ ساله شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: بعد از اعلام خبر غرق شدگی پسر نوجوان اهل شهرستان پارس‌آباد در کانال آب محلی جستجو برای یافتن جسد توسط نیروهای غریق نجات و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تا امروز به مدت ۶ روز ادامه داشت تا اینکه امروز ۲۴ شهریور با اعلام خبر کشف جسد نوجوان مفقوده در حومه منزل مسکونی والد وی به همراه پلیس جنایی و بازپرس پرونده در محل کشف جسد حضور یافتیم.

وی افزود: جسد عرفان درخشان ظهر امروز توسط پدر وی کشف و به بازپرس پرونده و دادستان استان اطلاع داده شد که پس از بررسی‌های انجام گرفته در اقدامات اولیه سوءقصد و ارتکاب جنایت در این پرونده قطعی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری قاتل عرفان درخشان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه قاتل نوجوان ۱۱ ساله پرونده با همراهی پلیس جنایی دستگیر شده و هم‌اکنون در حال بازجویی است.

طباطبایی همچنین خاطرنشان کرد: جسد جهت بررسی بیشتر و کالبد شکافی و مشخص شدن علت تامه به مرکز پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

وی علت قتل را بگو مگوی خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: تا مشخص شدن علت دقیق جنایت و انگیزه قاتل از سوءقصد و ارتکاب قتل بازجویی به صورت دقیق ادامه خواهد داشت.