کد خبر: ۳۵۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۶

بریتنی اسپیرز و کیت وینسلت، در میان ۱۰۰ چهره تاثیرگذارِ سال ۲۰۲۱

ایسنا نوشت: نشریه تایم در فهرست سالانه خود، از ۱۰۰ شخصیت تاتیرگذار سال، نام ۲۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر را در میان تاثیرگذارترین چهره‌ها در سال ۲۰۲۱ میلادی قرار داد که از آن میان می‌توان از کیت وینسلت، کلوئی ژائو، بیلی آیلیش و بریتنی اسپیرز یاد کرد.

کیت وینسلت، بازیگر برنده اسکار انگلیسی، کلوئی ژائو، سینماگر چینی- آمریکایی که در جوایز اسکار ۲۰۲۱ جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را برای «سرزمین آواره‌ها» به خود اختصاص داد، جیسون سودکیس، بازیگر، کمدین و نویسنده، اسکارلت یوهانسن، بازیگر ۳۶ ساله هالیوودی، بوئن ینگ، بازیگر و کمدین آمریکایی چینی تبار، یون یو-جانگ، بازیگر اهل کره جنوبی، تریسی الیس راس، بازیگر، کمدین و مجری تلویزیونی، استیون یون، بازیگر آمریکایی متولد کشور کره جنوبی، دنیل کالویا، بازیگر برنده اسکار  و عمر سی، بازیگر فرانسوی، چهره‌های فعال در عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون هستند که در فهرست ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال ۲۰۲۱ به انتخاب مجله تایم جای گرفته‌اند. 

همچنین بیلی آیلیش و بریتنی اسپیرز، دو خواننده زن آمریکایی، بد بانی، خواننده اهل پورتوریکو، لیل ناز اکس، خواننده رپ آمریکایی، آنجلیک کیدجو، خواننده و ترانه‌سرای اهل کشور بنین و کین براون،  خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی نیز از عالم موسیقی به این فهرست راه یافته‌اند. 

مارک بردفورد، نقاش اهل کشور آمریکا و باربارا کروگر، هنرمند مفهومی از شاخه هنرهای تجسمی و ان. کی جمیسن، رمان‌نویس آمریکایی و جسیکا پی هریس، مورخ و نویسنده کتاب‌های آشپزی نیز از دیگر چهره‌هایی هستند که در فهرست مجله تایم از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال ۲۰۲۱ میلادی قرار دارند