کد خبر: ۳۵۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۰۹

هانیه توسلی: مردم «مالک» را به خاطر جواد عزتی دوست داشتند

هانیه توسلی در پاسخ به این سوال که چرا نسل جدید کاراکتر مالک را که می‌زند، می‌کشد و می‌خواهد موقعیتش را به هر قیمتی که شده است حفظ کند، دوست دارد، می‌گوید یکی از دلایل اصلی این اتفاق جواد عزتی است.

هانیه توسلی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان «کافه آپاراتِ» فریدون جیرانی شد.

توسلی در پاسخ به این سوالِ جیرانی که چرا نسل جدید کاراکتر مالکِ «زخم کاری» را که می‌زند، می‌کشد و می‌خواهد موقعیتش را به هر قیمتی که شده است حفظ کند، دوست دارد، گفت: «فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی‌اش جواد عزتی است. جواد عزتی بازیگری درجه یک است و نقش را طوری بازی می‌کند که ما با آن همذات‌پنداری می‌کنیم. وقتی شما با کاراکتری همذات‌پنداری می‌کنید، دوستش دارید و درست است که منفی است اما انگار دل‌تان هم برایش می‌سوزد و درست است که آدم بدی است اما بدتان هم نمی‌آید که موفق شود.»

او ادامه داد: «من گمان نمی‌کنم نسل جدید به عنوان یک الگو به کاراکتر مالک نگاه کند یا تحسینش کند و صرفا سریال به نظرش جذاب است و این کاراکتر را دوست دارد چون توسط بازیگری که خوب بازی‌اش کرده، اجرا شده است. گاهی اوقات نقش‌های منفی به دلیل بازی خوب بازیگر، بسیار دیدنی می‌شوند.»

جیرانی ضمن تایید صحبت توسلی گفت: «در سال‌های اخیر در سینمای ما، این نقش‌های منفی بوده که مخاطب را جذب کرده است. چون مثبت‌ها جایی برای بازی ندارند. انگار منفی‌ها پیچیده‌ترند و مثبت‌ها تخت‌تر.»

توسلی هم گفت: «نقش‌های مثبت‌مان جوری‌اند که حوصله سربرند.»