کد خبر: ۳۵۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۰۲

عکس/ سلفی آناهیتا درگاهی با سگ نگهبانش

آناهیتا درگاهی تازه‌ترین عکسی را که برای انتشار برگزیده، یک سلفی به همراه سگ است.

آناهیتا درگاهی در این عکس در کنار یک سگ نگهبان دیده می‌شود که صحنه‌ای دلنشین را در کنار این موجود دوست داشتنی رقم زده است.

آناهیتا درگاهی با سگ نگهبانش سلفی گرفت.


آرزوی اشکان خطیبی برای همبازی شدن با آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی، بازیگر سینما در مصاحبه‌اش با فریدون جیرانی نام نویسنده اولین کار خود را به جای آنتوان چخوف، اشتباها برتولت برشت اعلام کرد که این اشتباه، جنجال بزرگی در فضای مجازی به پا کرد.

به گزارش ایران‌آرت، آناهیتا درگاهی ساعاتی پس از پخش مصاحبه با انتشار متنی بخاطر این اشتباه عذرخواهی کرد اما همچنان انتقادها ادامه داشت تا اینکه حجم انتقادها اشکان خطیبی را مجاب به حمایت از همسرش کرد.

اشکان خطیبی با انتشار تصویری از همسرش آناهیتا، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "فکر می‌کردم این یادداشت رو وقتی برات می‌نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی…


این روزها وقتی بازی و درخشش ت در «می خواهم زنده بمانم» رو تماشا می‌کنم، همه‌ی اون شب‌ها و روزهایی رو به یادم می‌آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می‌کردی تجربه کنی، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.

من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم. شاید بشه گفت تو با بازی در «ده سال تنهایی» و «نفرین قحطی زدگان» به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.

خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خودت ساختی، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچ کس، هیچی بدهکار نیستی.

حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.