کد خبر: ۳۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۴۵

تصاویر/ محل زندگی بازیگران مشهور ایرانی کجاست؟

محل زندگی بازیگران و چهره های مشهور ایرانی کجاست؟ این پرسش یکی از سوالات رایج بسیاری از کاربران است که در این بخش به آن پاسخ داده می شود.

خانه سلبریتی های معروف ایرانی کجاست؟

سلبریتی های مشهور همیشه مورد توجه افراد بسیاری در جامعه بوده و دانستن جزئیاتی از زندگی این افراد همچون محل زندگی و تصاویر منزل آنها جذابیت دارد.

خانه بازیگران ایرانی

شبکه های اجتماعی در این روزها باعث شده است تا بیشتر با جزئیات و سبک زندگی چهره های مشهور باخبر شویم. برخی از سلبریتی ها تصاویری از محل زندگی خود را به اشتراک می گذارند که نشان از سبک و سلیقه آنها می دهد.

بسیاری از افراد مشهور بیش از یک خانه داشته و در این بخش تنها به یک منزل مسکونی آنها اشاره شده است. اگر علاقه مند به دانستن محل زندگی سلبریتی های مشهور هستید در این مطلب از نمناک، با محل زندگی برخی از چهره های معروف آشنا می شوید.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند مشهور کشورمان که مدتی است در سمت اجرا  فعالیت می کند در یک آپارتمان 118 متری در اقدسیه زندگی می کند. منزل مسکونی این هنرمند یکی از شیک ترین بناها در آن منطقه است.

دکوراسیون داخلی و نورپردازی حرفه ای آپارتمان محمدرضا گلزار، نشان دهنده سبک و سلیقه این هنرمند می باشد.

محمدرضا گلزار

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در منطقه قیطریه سکونت دارد. زیربنای آپارتمان این هنرمند بزرگ بوده و در چیدمان منزل خود از تلفیق سبک های مدرن و کلاسیک بهره برده است.

بهنوش بختیاری

حمید گودرزی

حمید گودرزی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان علاوه بر هنر در رشته معماری نیز تحصیل کرده و در دکوراسیون منزل نیز سر رشته دارد. این هنرمند در یک منزل ویلایی واقع در الهیه زندگی می کند که استخر آن مشرف به کوه است.

حمید گودرزی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر آرام و بی حاشیه سینما و تلویزیون در یک منزل ساده اما شیک زندگی می کند.

این بانوی هنرمند که بیشتر به پوشش لباسهای شیک و منحصربه فرد مشهور است در چیدمان منزل خود نیز این خصوصیت را لحاظ کرده و از دکوراسیون داخلی و نورپردازی به سبک مینیمالیسم پیروی می کند.

لیلا حاتمی

علی دایی

علی دایی بازیکن و مربی فوتبال، در یکی از خانه های مجلل محله نیاوران به متراژ بیش از 500 متر سکونت دارد که با بهترین مصالح و تجهیزات دنیا ساخته شده است.

علی دایی یکی از بازیکنان مطرح فوتبال کشورمان است که افتخارآفرینی های بسیاری در دوران فوتبال خود داشته و علاوه بر فوتبال در مشاغل گوناگونی سرمایه گذاری می کند. او یکی از سرمایه داران بزرگی است که این ساختمان یکی از منازل مسکونی او می باشد.

علی دایی

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح که از سال 1382 زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند ترجیح به داشتن زندگی آرام و به دور از شلوغی های تهران داشته و سکونت در منطقه لواسانات را انتخاب نموده اند.

این زوج بازیگر، در اینستاگرام خود تصاویر متعددی از باغچه کوچک منزل خود را منتشر کرده و از طبیعت آن منطقه لذت می برند.

سحر ولدبیگی

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر، تهیه کننده و مترجم است. این بانوی هنرمند که زندگی خود را به دور از حاشیه نگه می دارد در یکی از پست های اینستاگرامی، تصویری از منزل شخصی خود را در منطقه زعفرانیه منتشر کرد.