کد خبر: ۳۵۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۸۲

تجاوز معلم روستا به 5 دانش آموز دختر و پسر در شهرستان اهر !

خانواده 5 دانش آموز اهل روستایی از توابع شهرستان اهر مدعی شدند که فرزندانشان از سوی متهمی که گفته می شود معلم است مورد آزار شیطانی قرار گرفته است.

شهرستان اهر در شوک فرو رفته است.ماجرا از این قرار است که  در روستای گودل از توابع شهرستان اهر،زمانی که دانش آموزانبه خانواده های خود اعلام کردند که توسط فردی آشنا به نام ج.الف مورد آزار شیطانی قرار گرفته اند.همچنین اظهارات کودکان که شامل یک دختر و 4 پسر بودند حاکی از آن بود که متهم آنها را برهنه کرده است.

خانواده ها بعد از اینکه در جریان این ماجرا قرار گرفتند به شدت برافروخته شده و به اتفاق همدیگر سراغ متهم رفتند.گفته می شود متهم در برخورد اولیه با اولیای دانش آموزان ادعا کرده قصد نوازش کودکان را داشته اما خانواده حرف او را نپذیرفته و بر این باور بودند که نوازش کودکان نیازی به برهنه کردن آنها نداشته است.

خانواده این دانش آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضایی به ثبت رساندند و پرونده در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شده است.اما با توجه به اینکه اتهام وارد شده به متهم پرونده در صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی است،به زودی به این مرجع قضایی انتقال خواهد یافت.

 گفته می شود متهم  معلم است و در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات از او در جریان است.

یکی از وکلای دادگستری اهر در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«خانواده های این دانش آموزان به من مراجعه کرده و تقاضا کردند وکالت آنها را بر عهده بگیرم اما با توجه به مشغله کاری زیاد در این ایام،وکالت این پرونده را نپذیرفتم.»