کد خبر: ۳۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱۴

این مرد 26 زن و دختر را در تهران کشته است؟+جزئیات

من به‌همراه دو نفر از دوستانم سوار بر خودرو در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و با دیدن زن‌ها و دختران جوانی که به انتظار خودرو بودند، آنها را سوار کرده و به خارج از تهران می‌بردیم و بعد از آزار و اذیت آنها، دوستانم از من می‌خواستند که آنها را بکشم.

روزنامه ایرن نوشت؛

مرد جوانی که مدعی بود ۲۶ قتل مرتکب شده پس از تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی مشخص شد تحت تأثیر مواد مخدر چنین ادعایی را مطرح کرده است.

چندی پیش مأموران گشت پلیس در فلکه دوم صادقیه، حین گشتزنی به مرد جوانی که ظاهر نامناسبی داشت و به نظر می‌رسید که به مواد مخدر اعتیاد دارد، مظنون شدند که در همان پرسش و پاسخ‌های اولیه وی خودش را بابک معرفی کرد و با طرح ادعایی عنوان کرد که تاکنون ۲۶ زن و دختر را به قتل رسانده است!

به‌دنبال طرح این ادعا موضوع به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بازداشتش را صادر کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده وقتی بابک در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، بار دیگر ادعایش را تکرار کرد و گفت: من به‌همراه دو نفر از دوستانم سوار بر خودرو در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و با دیدن زن‌ها و دختران جوانی که به انتظار خودرو بودند، آنها را سوار کرده و به خارج از تهران می‌بردیم و بعد از آزار و اذیت آنها، دوستانم از من می‌خواستند که آنها را بکشم. من هم به دستور دوستانم یا قربانیان را خفه می‌کردم یا با ضربه زدن به وسیله یک جسم سخت آنها را می‌کشتم و بعد هم اجسادشان را آتش می‌زدم.

پس از اظهارات متهم به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت وی برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد که در آنجا او به یکباره عنوان کرد که بر اثر مصرف مواد مخدر چنین اظهاراتی را بیان کرده است اما زمانی که برای ادامه تحقیقات به دادسرا منتقل شد دوباره ادعای قبلی اش را تکرار کرد و گفت در آگاهی دروغ گفته و قاتل سریالی است.

اظهارات ضد و نقیض مرد جوان در حالی ادامه داشت که او هیچ اطلاعاتی در خصوص هویت و خانواده‌اش به‌دلیل مصرف مواد مخدر و وضعیت روحی در اختیار تیم جنایی قرار نداد.

گرچه اظهارات متناقض مرد جوان نشان از توهم او ناشی از ۲۶ جنایت داشت اما برای اطمینان بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره دهم و متهم را راهی محل‌هایی کرد که بابک مدعی بود اجساد را در آنجا به آتش کشیده است. اما زمانی که تیم جنایی راهی اطراف تهران شدند، بابک تنها محدوده محل‌ها را نشان داد.

با وجود گسترده‌بودن محدوده محل‌هایی که بابک ادعا داشت اجساد را در آنجا به آتش کشیده است، تیم جنایی هیچ رد و سرنخی از اجساد به‌دست نیاوردند. همین مسأله نشان می‌داد که اظهارات او توهم بوده و قتلی رخ نداده است.

در ادامه تحقیقات، مرد جوان برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که بابک اختلالات خلقی و روانپزشکی دارد و اظهاراتش ناشی از عوارض بیماری است و به این ترتیب متهم آزاد شد.