کد خبر: ۳۶۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۱۸

رابطه دختر گواردیولا و ستاره لیگ برتری به پایان رسید؟

خبرورزشی نوشت: افشای رابطه دله الی با شخصی دیگر باعث شده رسانه‌ها خبر از پایان رابطه این فوتبالیست با دختر پپ گواردیولا بدهند.

دله الی بدش نمی‌آید بعد از قرار با دختر پپ گواردیولا، با ستاره ریلیتی شوی «Made In Chelsea» به نام «نیکول بری» وقت بگذراند.

ستاره اسپرز چندی پیش در حال خوش و بش کردن با ماریای ۲۰ ساله، دختر پپ گواردیولا، دیده شده بود. اما انگار دله الی ۲۵ ساله بازیگر تازه‌وارد مجموعه Made In Chelsea به نام نیکول بری را جایگزین دختر پپ کرده است.

عکس‌های خیلی صمیمی آنها در نشریه «سان» منتشر شد که در این عکس‌ها آنها در کنار بن چیلول ستاره چلسی و دوست نیکول، سوفیا کرتارو در رستورانی در لندن دیده می‌شوند. گفته می‌شود که دله از طریق شبکه اجتماعی با نیکول کانادایی تماس گرفت. منبعی در این مورد گفت: «دله خیلی اصرار کرد و نیکول سرانجام درخواست او را قبول کرد و با هم بر سر قرار رفتند. اما بعد از اینکه یک عکاس آن‌ها را دید نیکول قدمی به عقب برداشت. او نمی‌خواهد طرفداران Made In Chelsea فکر کنند که با یک فوتبالیست قرار می‌گذارد. نیکول امیدوار است با بودن در تلویزیون بتواند در مدل بودن پیشرفت چشمگیری کند.»

نشریه سان قبلاً نوشته بود که رابی مائه ۲۳ ساله از بازی‌های ویدئویی دله الی خسته شده بود و به همین خاطر از او جدا شد. ایجنت دله اظهار داشت که دله مجرد است و هیچ قرار ملاقاتی با نیکول نگذاشته و فقط در جمعی دوستانه در کنار یکدیگر بوده‌اند و شام خوردند.