کد خبر: ۳۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۹۷

مرگ ریحانه پارسا صحت دارد؟

شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید پایگاه اطلاع رسانی اخبار معاصر این خبر را انتشار داد و همزمان با آن شاهد اتاقی در کلاب هاوس بودیم که مرگ و خودکشی ریحانه پارسا را به بحث گذاشته بودند.

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی بود .از بعد مهاجرت ریحانه پارسا او همیشه ویدیوها و عکس های برهنه از خودش منتشر کرده است و باعث حاشیه سازی های بسیاری از خودش شد. اخیرا اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام  ریحانه پارسا جزو بحث های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟

به گزارش اخبار معاصر، شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!

یک خبر ناگهانی!  منتشر شدن خبر مرگ ریحانه پارسا بود. نام این خانم بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس بسیار بازتاب داشت. خبر مرگ او از طرف رکنا تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می‌کند. این خانم بازیگر در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می خورد، حرف های نامفهوم تری نیز می زند. تمام این اخبار حدس های مخاطبان را به خودکشی می‌رساند.

رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده‌اند و این بی‌خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما این خبر توسط رکنا تایید یا تکذیب نمی‌شود.

ریحانه پارسا + استوری

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. که در سال  1377 به دنیا آمد. و مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.

چکیده‌ای از بیوگرافی ریحانه پارسا:

نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: 1377

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

صحت و سقم این خبر هنوز مشخص نیست و تا کنون سلبریتی‌هایی که به ترکیه رفته‌اند و با سایت‌های شرط‌بندی نیز همکاری دارند، اخبار زیادی برای حضور در صدر اخبار رسانه‌ها منتشر کرده‌اند که عمده آنها شایعه بوده است.