کد خبر: ۳۶۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۷۵

واقعیتی درباره “گلشیفته فراهانی” که فاش شد

گلشیفته فراهانی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که شخصا آدم بسیار دلقک و شوخ طبعی است و به بازی کردن در فیلم های طنز علاقه دارد.

گلشیفته فراهانی سوپرساتار مطرح ایرانی که از ایران مهاجرت کرده است در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که شخصیت او بسیار شوخ طبع است.

گلشیفته درباره بازی کردن در یک کمدی تمام عیار گفت:«من بسیار بامزه هستم! همانقدر که تراژدی و درام در درون من هست، من یک دلقک درون دارم. واقعا دوست دارم کاری بازی کنم که بتوانم درآن بامزه باشم.

اولین کسی که این را به من گفت ریدلی اسکات بود وقتی که فیلم «یک مشت دروغ » را می‌ساختم به من گفت :«در اوج بازیگری یکی از کارهایی که می‌توانی انجام بدهی بازی در کمدی است.» پس آره، امیدوارم که روزی اتفاق بیفتد.»

مدیریت اینستاگرام گلشیفته فراهانی

گلشیفته درباره اینستاگرام 12میلیون فالوئری که روی این شبکه اجتماعی دارد هم صحبت کرد:«حقیقتش ایده‌ای ندارم که چطور مدیریتش کنم. من خیلی دیر به اینستاگرام پیوستم. و همه چیز را غریزی جلو می‌برم.

به نظرم حقیقت و واقعی بودن کلید اصلی آن است. مدیریت اینستاگرامم خیلی سخت است چون تعداد زیادی مخاطب ایرانی و بین المللی دارم.برای آدم هایی مثل من که در تبعید هستند، انگار در یک برزخ گیر کرده ایم.

من اهل فرانسه نیستم، اما حالا بیش از 13 سال است که بیرون ایران هستم.انگار باید برای خودتان یک قاره جدا بسازید که قوانین خودش را داشته باشد و آن را مال خود کنید.»