کد خبر: ۳۶۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۶۰

“ریحانه پارسا” به شایعه مرگش پایان داد

شنیده ها حاکی از آن است ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسیده یا خودکشی کرده است اما ظاهرا ایشان ساعاتی پیش به این شایعات پاسخ داده است.

به نقل از رکنا؛ ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران است. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. دیپلم رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است. او بعد از مهاجرت ویدیوها و عکس های برهنه از خودش منتشر کرده است و باعث حواشی بسیاری شد.

حالا اخباری مبنی بر فوت او در فضای مجازی منتشر شده است. نام ریحانه پارسا جزو بحث های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟

به گزارش اخبار معاصر، شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می دهد!

شایعه یا واقعیت؟

یک خبر ناگهانی ! منتشر شدن خبر مرگ ریحانه پارسا بود. نام این خانم بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. خبر مرگ او از طرف رکنا تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می کند.

این خانم بازیگر در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کارهایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می خورد، حرف های نامفهوم تری نیز می زند. تمام این اخبار حدس های مخاطبان را به خودکشی می رساند.

واکنش رسانه های ترکیه

رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده اند.

و این بی خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما این خبر توسط رکنا تایید یا تکذیب نمی شود.

استوری ریحانه پارسا ساعاتی پیش در واتساپ!

با این استوری احتمالا خبر فوت ریحانه پارسا شایعه باشد.

استوری ریحانه پارسا ساعاتی پیش در واتساپ!