کد خبر: ۳۶۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۴۲

آرایش زنان کشورهای مختلف چگونه است؟

زنان کشورهای مختلف سبک آرایش خاصی دارند, مثلا زنان هند عاشق آرایش غلیظ هستند و زنان انگلستان فقط برای زیباتر شدن پوست صورت آرایش میکنند

آرایش زنان کشورهای مختلف

زنان در تمام کشورهای دنیا زیبایی را دوست دارند و آرایش میکنند اما سبک آرایش آن ها با هم فرق میکند مثلا زنان برخی از کشورها آرایش غلیظ میپسندند و برخی آرایش ملایم. در این بخش از دنیای مد نمناک قصد داریم شما را با سبک آرایش زنان کشورهای مختلف آشنا کنیم و همچنین بدانیم آرایش محبوب زنان در کشورهای مختلف چیست.

آرایش کشورهای مختلف

آرایش زنان آمریکایی

برای زنان آمریکایی داشتن مژه های پرپشت و بلند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی میکنند با مژه مصنوعی یا ریمل مژه هایی زیبا برای خود بسازند, آن ها بیشتر از رژ لب های قرمز استفاده میکنند و خط چشم های پهن میکشند.

آرایش کشورهای مختلف

آرایش زنان انگلستان

پر مصرف ترین لوازم آرایش در انگلستان کرم پودر و هایلایتر است زیرا زنان انگلستان آرایش طبیعی و ملایم میپسندند و داشتن پوستی صاف و زیبا برای آن ها از هر چیزی مهم تر است.

آرایش زنان هندی

همانطور که میدانید و دیده اید زنان هندی آرایش های غلیظ را میپسندند و از انواع لوازم آرایش به مقدار زیاد استفاده میکنند. خط چشم های کشیده, کرم پودرهای سنگین, رژلب های پررنگ جزو لوازم آرایش های مورد علاقه آن ها هستند.

آرایش زنان هند

آرایش زنان عربی

زنان عربی طبق مد روز آرایش میکنند, امروزه ابروهای پهن و میکاپ لایت بین آنها بیشترین طرفدار را دارد. اصلی ترین لوازم آرایش آن ها ریمل است و واقعا چشم های آن ها را زیبا میکند.

آرایش زنان ژاپنی

ژاپنی ها آرایش های براق را دوست دارند به همین دلیل از هایلایتر و رژلب براق بیشتر استفاده میکنند. آرایش چشم ان ها بسیار ساده است و به پوست های برنزه علاقه ندارند.