کد خبر: ۳۶۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۱۹

ژست شیک و اروپایی الناز حبیبی + عکس

در این عکس استایل خاص و اروپایی النازحبیبی را مشاهده می‌کنید.الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است

الناز حبیبی یکی از بازیگران زیبای محبوب ایرانی است. الناز حبیبی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می‌کند. در این عکس استایل شیک و خاص الناز حبیبی را مشاهده می‌کنید.

ژست شیک و اروپایی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است. الناز حبیبی در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است.


بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش الناز حبیبی را انتخاب می‌کند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند. الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و همچنین در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تا ثریا نقش آفرینی کرده است.


الناز حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد همسر وی در خارج از کشور اقامت داشته است. چند سالی است دیگر خبری از عکس‌های دو نفره الناز حبیبی با همسرش نیست که شایعه طلاق این زوج به گوش می‌رسید. خانم حبیبی در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری گفت: ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است.