کد خبر: ۳۶۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۰۳

الک بالدوین به گریه افتاد؛ من ماشه را نچکاندم

فارس نوشت: الک بالدوین در یک مصاحبه تلویزیونی که با چند بار گریه کردن همراه شد، تاکید کرد ماشه اسلحه‌ای را که در ماه اکتبر به‌طور تصادفی، هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم را هدف قرار داد و به قتل رساند، نچکانده است.

به گزارش گاردین، در صحنه فیلمبرداری «زنگار»، هاچینز ۴۲ ساله، کشته شد و جوئل سوزا، کارگردان ۴۸ ساله فیلم نیز بر اثر شلیک گلوله واقعی، مجروح شد. این حادثه مرگبار موجی از شوک را در هالیوود ایجاد کرد. پس از این حادثه تلخ، استفاده از سلاح در صحنه فیلمبرداری و تدابیر ایمنی تولید در مرکز اهمیت و بازنگری برای محدودسازی قرار گرفت.

در مصاحبه‌ای که شبکه تلویزیونی ABC با بالدوین انجام داد، جورج استفانوپولوس از این هنرپیشه سرشناس هالیوودی خواست تایید کند که چکاندن ماشه در فیلمنامه نبوده است.

بالدوین در حالی که می‌گریست، در جواب گفت: «خب، ماشه کشیده نشد. من ماشه را نچکاندم.» استفانوپولوس تاکید کرد: «پس هرگز ماشه را فشار ندادی؟» که بالدوین پاسخ  داد: «نه، نه، نه، نه. من هرگز اسلحه را به سمت کسی نخواهم گرفت و ماشه را به سمت او نخواهم کشید. هرگز.»

استفانوپولوس، بالدوین ۶۳ ساله را ویران و در عین‌حال بسیار صادق و آماده پاسخ‌گویی توصیف کرد.

بالدوین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چگونه یک گلوله در تفنگی که قرار بود با گلوله‌های خالی یا ساختگی پر شده باشد، پر شده است، گفت که «هیچ نظری ندارد».

بالدوین همچنین به استفانوپولوس گفت که تیراندازی تصادفی، بدترین اتفاقی است که تا به‌حال برای او رخ داده است.