کد خبر: ۳۶۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۰۴

«زرشک زرین» رادیو صبا به رامبد جوان رسید

ویدئوی تبلیغاتی رامبد جوان در فضای‌مجازی علاوه بر آزرده کردن کاربران اجتماعی، باعث شد تا زرشک زرین یک نظرسنجی مردمی به این هنرمند اختصاص پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: بعد از توهین چند هفته گذشته بهاره رهنما به مردم طبقه پایین جامعه، نوبت به رامبد جوان رسید تا با یک ویدئوی تبلیغاتی، مردم را تحقیر کند.

علاوه بر کارشناسان، کاربران اجتماعی نسبت به این ویدئو خشمگین شدند. بسیاری از او می‌خواهند نسبت به این رفتارش و تناقض‌های او در "خندوانه" عذرخواهی کند. 

«زرشک زرین» رادیو صبا به رامبد جوان رسید

ماجرای این ویدئو چه بود؟ مجری برنامه «خندوانه» در این ویدیو بعد از صحبت و گلایه و شکایت درباره گرانی اجناس، می‌گوید که کسانی که از پس خرید مایحتاج زندگی‌شان برنمی‌آیند، بهتر است از این فرصت برای گرفتن رژیم‌های لاغری استفاده کنند.

این ویدیوی که خود رامبد جوان و هوادارانش آن را «تبلیغ رژیم لاغری» یا «تبلیغ رژیم گیاهی» نامیده‌اند، بسیاری از مخاطبان را هم ناراحت کرده است. بسیاری در فضای‌مجازی نوشتند: «رامبد جوان، بالأخره آن ور اصلی‌اش را نشان داد. «ما خیلی باحالیم، از ما گوش کنید و برای مقابله با گرانی رژیم بگیرید.»

رادیو صبا در بخشی از برنامه «ترین‌ها»، "زرشک زرین" این هفته را به رامبد جوان اختصاص داد. در این بخش به صحبت‌های نسنجیده سلبریتی‌ها که راهی آنتن شده، پرداخته می‌شود. شنوندگان در صفحه مجازی برنامه از میانِ سه گزینه مریم امیرجلالی به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی، نفیسه روشن به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی و رامبد جوان به خاطر صحبت‌های نسنجیده‌اش در تبلیغات اخیر، مجری برنامه «خندوانه» را انتخاب کردند. 

طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان با اهدای «زرشک زرین» به رامبد جوان دلخوری شان را از رفتار و گفتار وی در تبلیغات اخیر نشان دادند