کد خبر: ۳۶۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۵۵

آتش زدن همسر سابق با یک بطری بنزین

ایران نوشت:پنجشنبه گذشته؛ صدای فریاد «سوختم، سوختم» زنی جوان از پارکینگ ساختمانی در خیابان امام خمینی(ره) تهران به گوش رسید. همسایه‌ها به‌دنبال صدا خود را به پارکینگ رسانده و با زن همسایه در حالی مواجه شدند که در میان شعله‌های آتش در حال سوختن بود و کمک می‌خواست.
آنها بلافاصله برای اطفای حریق وارد عمل شده و از سویی با اورژانس و آتش‌نشانی نیز تماس گرفتند. با حضور مأموران کلانتری 108 نواب، آنها با زن جوانی که دچار سوختگی شده و مردی که در چند قدمی او ایستاده بود، مواجه شدند و بلافاصله مرد جوان را بازداشت کردند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که زن و مرد جوان مدتی قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از هم جدا شده‌اند. روز حادثه او به سراغ همسر سابقش رفت اما با هم درگیری لفظی پیدا کردند. مرد جوان از همسرش شکایت داشت که چرا به او اجازه نمی‌دهد فرزند 8ساله‌شان را بعد از جدایی ملاقات کند.
همین موضوع باعث شد که اختلاف آنها بالا بگیرد و در نهایت مرد عصبانی بطری بنزینی که به همراه داشته را روی همسرش ریخت و او را آتش زد.زن جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد و عامل این آتش‌سوزی به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.