کد خبر: ۳۶۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۷۷

“اشکان خطیبی” دلیل جدایی از همسرش را برملا کرد/ عکس

اشکان خطیبی که تاکنون 2 بار ازدواج کرده است دلیل جدایی از همسر اولش را در مصاحبه ای برملا کرد.

اشکان خطیبی بازیگر سرشناس و بسیار توانمند در سریال خاتون که هم اکنون همسر آناهیتا درگاهی است دلیل جدایی از همسر اولش را برملا کرد.

اشکان خطیبی در برنامه گپ رامبد جوان گفت: من سالها با همسر اولم دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال به علت نداشتن تفاهم  در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد.

ماجرای ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی نخستین بار در سال 93 با محمد پروین، پسر علی پروین (مربی پرسپولیس) ازدواج کرد. پروین بارها در نمایشگاه های نقاشی وی شرکت کرده بود. این دو از این ازدواج صاحب فرزندی نشدند.

خبرها هنوز حاکی از این بود که آناهیتا درگاهی عروس علی پروین است اما آناهیتا طی خبری اعلام کرد: من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

مدتی بعد از کشمکش هایی که در مورد طلاق آناهیتا درگاهی و محمد پروین می گذشت خبری مبنی بر ازدواج اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی منتشر شد. این خبر به تأیید رسید و اشکان خطییبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم