کد خبر: ۳۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۲۱

مریم کاویانی: به دلایل شخصی بازیگری را کنار گذاشتم

میزان نوشت: بازیگر سریال «آسانسور» گفت: واقعیت امر از دو سال پیش تصمیم گرفتم به دلایل شخصی از بازیگری کناره گیری کنم، دلیل این دوری ربطی به شرایط بازیگری یا کرونا نداشت و صرفا یک مشکل شخصی بود، اما با رسیدن سال جدید تصمیم گرفتم تا دوباره به بازیگری باز گردم.

مریم کاویانی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل هستم. فیلمبرداری این سریال به نیمه رسیده است، در این سریال  کاراکتر «مینو» همسر «شهاب» خبرنگارِ «بی‌نشان» را بازی می کنم.  علاوه بر سریال «بی‌نشان» در دو سریال «آسانسور» و «راز ناتمام» نیز به ایفای نقش پرداختم، فیلمبرداری «آسانسور» به طور کامل به پایان رسیده و در نوبت پخش است و همین طور فیلمبرداری بخش‌های من در سریال «راز ناتمام» نیز به اتمام رسیده اما گروه همچنان مشغول فیلمبرداری است. خوشبختانه بعد از بازگشتم به بازیگری در سال جدید سه نقش متفاوت و جذاب به من پیشنهاد شد که توانستم در هر کدام از آنها اتفاق تازه ای را تجربه کنم. شخصا از ریسک کردن و تجربیات جدید در بازیگری استقبال می کنم و امیدوارم این ریسک در این سه اثر برایم نتیجه خوبی داشته باشد. 

بازیگر سریال «آسانسور» درباره دلیل دوری خود از بازیگری اضافه کرد: واقعیت امر از دو سال پیش تصمیم گرفتم به دلایل شخصی از بازیگری کناره گیری کنم، دلیل این دوری ربطی به شرایط بازیگری یا کرونا نداشت و صرفا یک مشکل شخصی بود، اما با رسیدن سال جدید تصمیم گرفتم تا دوباره به بازیگری باز گردم و خوشبختانه بازگشتم با ایفای نقش در سه سریال همزمان اتفاق افتاد.

وی در همین رابطه ادامه داد: حال که به بازیگری برگشته‌ام سعی می کنم با تمام توان بهترین خود را ارائه کنم، برایم تفاوت چندانی در سینما و تلویزیون نیست، دوست دارم در هر مدیومی به مخاطبان احترام گذاشته و نقشی درخور آنها ایفا کنم. 

کاویانی درباره پیشنهادات سینمایی خود اظهار کرد: به دلیل اینکه به تازگی و از ابتدای امسال به بازیگری بازگشته ام احتمالا هنوز بسیاری از دوستان از بازگشت من مطلع نیستند، از طرفی هم مشغول دو سریال بودم و نمی توانستم سر کار دیگری بروم. در هر صورت حالا که انتخابم برگشتن به بازیگری است قطعا کارگردانان سینما هم دوباره پیشنهاد همکاری خواهند داد.