کد خبر: ۳۷۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۷۲

رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیکتر شد

مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکرات مستقیمی را با رامین رضاییان بازیکن این تیم انجام داده است.

باشگاه السیلیه قطر پس از نارضایتی از عملکرد لژیونرهای خود تصمیم به پایان دادن به قرارداد با رامین رضاییان گرفت تا بازیکن قرضی الدحیل قطر به باشگاه خود باز گردد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از وضعیت باشگاهی رضاییان مطلع شده بود مذاکره مستقیم با این بازیکن را آغاز کرد و پس از سه جلسه گفتگو برای بازگشت بازیکن پیشین این تیم توانست نظر مثبت او را جلب کند.

رضاییان قرار است بخش قابل توجهی از مبلغ رضایت نامه‌اش را پرداخت کند تا با قراردادی جدید به پرسپولیس بپیوندد.

او که پس از روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران دیگر به جمع ملی‌پوشان دعوت نشد در نقل و انتقالات زمستانی قصد دارد به فوتبال باشگاهی ایران باز گردد تا شانس خود را برای حضور دوباره در تیم ملی ایران امتحان کند.

رضاییان اواخر هفته آینده در صورت گرفتن تخفیف از الدحیل قطر برای پرداخت رضایت نامه‌اش به تهران می‌آید تا با شروع نقل و انتقالات زمستانی قراردادی به مدت یک فصل و نیم را امضا کند تا لقب یکی از گران‌ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس را بگیرد؛ در غیر این صورت تا پایان فصل به فوتبال خود در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.

این بازیکن ۳۲ ساله با سابقه بیش از ۴۵ بازی برای تیم ملی ایران در فصل ۱۳۹۵-۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوست و بعد از یک رفت و برگشت در تیم ریزه اسپور ترکیه، دوباره به کارش در پرسپولیس ادامه داد. با این حال در اواخر دوران حضورش در این تیم به دلیل درگیری با علی علیپور در تمرینات از سوی برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم کنار گذاشته شد.