کد خبر: ۳۷۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۷۹

مسی به من گفت الاغ چون از او انتقاد کردم!

ورزش سه نوشت:جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، مدعی شد که لیونل مسی به خاطر انتقاد از انتقالش به پی اس جی به او توهین کرده است.

مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن منتقل شد اما به نظر می‌رسد که نتوانسته هنوز با ترکیب این تیم سازگار شود.

ابتلای او به کرونا در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی نیز کار را برای او دشوارتر کرد و این بازیکن چند هفته‌ای است که نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

با این حال این ستاره آرژانتینی از انتقادهایی که از حضورش در پی اس جی می‌شود چندان راضی و خوشحال نیست و این موضوع را به کارشناس شبکه اسکای اسپورت نشان داده است.

کاراگر شب گذشته پس از شکست واتفورد برابر نوریچ گفت:« پس از برنامه «Monday Football Night» بود که پیامی خصوصی روی اینستاگرامم دریافت کردم. این پیام از سوی خود مسی بود. دوست ندارم این پیام‌های خصوصی را نشان دهم اما او اساسا من را الاغ خطاب کرد.»

مسی به من گفت الاغ چون از او انتقاد کردم!

این ادعای کاراگر باعث شد که گری نویل، دیگر مفسر این شبکه، به همراه دیو جونز، مجری این برنامه، نتوانند جلوی خنده‌شان را بگیرند اما این مدافع سابق لیورپول ادامه داد:« اگر مسی آن برنامه را دیده پس امیدوارم این برنامه را هم ببیند چون لیونل، من واقعا دوستت دارم. تو بهترین بازیکن تاریخ هستی و در مقایسه با تو من الاغ بودم.»

کاراگر با اشاره به شرایط این بازیکن در پارک دو پرنس ادامه داد: «بپذیر که تو در این تیم جا نیفتادی. تو به اندازه کافی خوب بازی نکرده‌ای، حتی اگر در تابستان قهرمان کوپا آمه‌ریکا شده باشی. این اتفاق برای این که محمد صلاح از ترکیب منتخب سال فیفا بیرون بماند کافی نیست.»