کد خبر: ۳۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۵۵

خط و نشان کاپیتان تیم ملی برای عراقی‌ها

خبرورزشی نوشت: علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران آماده بازگشت دوباره به ترکیب و بازی مقابل عراق است.

علیرضا جهانبخش نسبت به اردوهای قبلی تیم ملی، این بار با روحیه بهتری در جمع بازیکنان ایران حاضر شده و در دومین جلسه تمرینی شاگردان دراگان اسکوچیچ قبل از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی، در تمرینات گروهی هم شرکت کرده است.

کاپیتان تیم ملی ایران که پس از پنج مسابقه حضور متوالی در ترکیب و نمایش درخشانی که در همه دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی داشت، در آخرین مسابقه مقابل سوریه به دلیل محرومیت حاضر نبود ولی اکنون دوباره مجوز بازی را دریافت کرده و احتمالا روز پنج‌شنبه برابر عراق به میدان برود و شانس گلزنی دوباره به دست بیاورد.

جهانبخش روز یکشنبه این هفته در لیگ اردیویزی هلند ۸۴ دقیقه در ترکیب فاینورد مقابل نایمخن حضور داشت و توانست یک گل به ثمر رساند تا شرایط خوب خود را در آستانه دیدارهای تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی به نمایش بگذارد و آمادگی بالای خود را نشان بدهد.

این ستاره ملی پوش که با سه گل زده مقابل سوریه، عراق و کره جنوبی بهترین گلزن تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، در تمرین روز سه‌شنبه که در هوای سرد تهران برگزار شد، ابتدا با کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی و ریکاوری پرداخت و در اواخر زمان تمرینی شاگردان اسکوچیچ نیز به کار گروهی اضافه شد تا در شرایط نزدیک به بازی هم قرار بگیرد.