کد خبر: ۳۸۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷۶

ماجرای ارتباط مجدد بازیگر معروف با همسر سابقش

جیسون موموآ، بازیگر امریکایی، پس از جدایی شوکه‌کننده از همسرش لیزا بونت و ۱۶ سال رابطه عاشقانه با او، در حال بازگشت به عشق قبلی و رابطه مجدد با ایزا گونزالس است.
جیسون موموآ، بازیگر امریکایی، پس از جدایی شوکه‌کننده از همسرش لیزا بونت و ۱۶ سال رابطه عاشقانه با او، در حال بازگشت به عشق قبلی و رابطه مجدد با ایزا گونزالس است.

به گزارش همشهری، جیسون موموآ، بازیگر امریکایی، پس از جدایی شوکه‌کننده از همسرش لیزا بونت و ۱۶ سال رابطه عاشقانه با او، در حال بازگشت به عشق قبلی و رابطه مجدد با ایزا گونزالس است.


جیسون موموآ، ماه‌ها پس از اعلام جدایی شوکه‌کننده‌اش از همسرش لیزا بونت، ظاهراً به رابطه با ایزا گونزالس بازگشته است.

لیزا ۵۴ ساله و جیسون ۴۲ ساله به مدت ۱۶ سال با هم بودند و ماحصل این ازدواج دو فرزند بود. این زوج در ماه ژانویه اعلام کردند که تصمیم به طلاق گرفته اند.

به تازگی چندین نفر از نزدیکان آن‌ها ادعا می‌کنند که جیسون با ایزا، ۳۲ ساله، رابطه عاشقانه برقرار کرده است، اگرچه یکی از منابع گفت: "هنوز هیچ چیز جدی نیست. ”

جیسون، بیش از یک ماه پیش، در اولین نمایش جدیدترین فیلم ایزا به نام «آمبولانس» دیده شد که برای دوربین‌ها ژست میگیرد.

آن‌ها با هم قرار میگذارند. جیسون به ایزا اهمیت می‌دهد. این بازیگر امریکایی حالا در یک جایگاه عالی قرار گرفته و روی پروژه Fast X کار می‌کند. جیسون حسابی سرش شلوغ است و در جای خوبی قرار دارد.

ازدواج جیسون موموآ و لیزا

اگرچه لیزا و جیسون برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ زوج شدند، اما آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ برای ازدواج منتظر ماندند و سپس، در یک عروسی مخفیانه صمیمی ازدواج کردند.

در طول رابطه آنها، دو فرزند به دنیا آمد: یک دختر به نام لولا ۱۴ ساله و یک پسر به نام ناکوآ-ولف ۱۳ ساله.

ماجرای ارتباط مجدد بازیگر معروف با همسر سابقش

جیسون و لیزا به طور مشترک در ژانویه امسال در بیانیه‌ای که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، جدایی خود را اعلام کردند.

آوارگی جیسون موموآ بعد از جدایی

گزارش‌ها حاکی از آن بود که جیسون در یک خودروی کاروان RV ۷۵۰ هزار دلاری زندگی می‌کرد که در گذشته برای عکس‌برداری لوکیشن استفاده می‌کرد و امکاناتی مانند تشک بزرگ دارد.

گفته می‌شود که او ماشین کاروان خود را در خانه یکی از دوستانش، نزدیک به خانه مشترک جیسون با لیزا، پارک کرده بود؛ یعنی جایی که او با بچه‌هایش زندگی می‌کرد.

اندکی پس از اعلام جدایی، منبعی به وب سایت People اطلاع داد که ازدواج جیسون و لیزا به دلیل تمرکز‌های متفاوت از هم پاشید!

به گفته یک منبع نزدیک، "کار حرفه‌ای جیسون در حال رونق است” و نتیجه آن این است که "او می‌خواهد تا آنجا که می‌تواند به کار ادامه دهد” در حالی که لیزا "از زندگی خود در لس آنجلس لذت می‌برد” و "هیچ علاقه ای” به سفر با او به "هر مکانی” نداشت.

شایعه ازدواج مجدد جیسون با لیزا

حدس و گمان در مورد رابطه مجدد در ماه مارس به وجود آمد. همه فکر می‌کردند جیسون و لیزا در حال ازدواج مجدد هستند و می‌خواهند شانس دیگری به ازدواج خود بدهند.

با این حال، در پایان ماه، جیسون اطمینان داد که "ما دوباره با هم نیستیم”. اگرچه او این را هم اضافه کرد که او و لیزا "برای همیشه خانواده هستند. ”


چند سال پیش در سال ۲۰۱۸، ایزا با جاش دوهامل، که اخیرا از همسرش فرگی جدا شده بود، رابطه طوفانی داشت. سپس، او در سال ۲۰۲۰ از یک رابطه عاشقانه تابستانی با تیموتی شالامه لذت برد؛ مدتی بعد از جدایی تیموتی از دختر جانی دپ، لیلی رز دپ.