کد خبر: ۳۸۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۳

امباپه: در مورد آینده تصمیم قطعی گرفته‌ام

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، صحبت‌های جالبی را در مراسم انتخاب بهترین بازیکنان لیگ فرانسه مطرح کرد.

پی اس جی موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را از آن خود کند و شب گذشته مراسم انتخاب بهترین بازیکنان این لیگ برگزار شد.
با نزدیک شدن به پایان لیگ و زمان به اتمام رسیدن قرارداد امباپه با پی اس جی، شایعات درباره آینده این بازیکن و پیوستن او به رئال مادرید بیش از پیش افزایش پیدا کرده و صحبت‌های زیادی در این زمینه به گوش می‌رسد.
این ستاره فرانسوی شب گذشته برای سومین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه انتخاب شد و در گفتگو با خبرنگاران از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب این عنوان برای سومین سال متوالی فرصت آن نرسیده که چالش جدیدی را تجربه کند گفت:« خوشحال هستم و این جایزه حس متفاوتی دارد. در مورد سه فصل جداگانه حرف می‌زنیم و هر کدام از آنها ارزشمند هستند. باید از مسئولان لیگ، باشگاه و هم تیمی‌هایم تشکر کنم که در این مدت همواره به من کمک کردند... بردن این جایزه در سه سال متوالی باورنکردنی است. خوشحال هستم و تلاش می‌کنم که از این پس به افتخارات مشابه دست پیدا کنم.»

امباپه در این مراسم اعلام کرد تقریبا تصمیم‌اش را گرفته و به زودی همگان را از تصمیم‌اش مطلع خواهد کرد:« فکر نمی‌کنم اینجا برای گفتن تصمیم‌ام مناسب باشد. تقریبا تصمیم قطعی‌ام را گرفته‌ام و به زودی آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.»

خبرنگار پس از آن از این بازیکن پرسید که آیا این صحبت‌های مطرح شده بوی خداحافظی با پی اس جی را می‌دهد اما این امباپه پاسخی به این سوال نداد و تنها با یک لبخند معنادار پاسخ او را داد.
پس از آن مارکینیوش نیز که در این مراسم حضور داشت به خبرنگاران گفت:« امباپه به من گفته که تصمیمش را گرفته و می‌داند باید چه کار کند. ولی امیدوار هستم که او سال بعد هم در پی اس جی حضور داشته و این جایزه را دریافت کند.»

این ستاره فرانسوی در پاسخ به صحبت‌های هم تیمی برزیلی‌اش نیز تنها به لبخندی اکتفا کرد.