کد خبر: ۳۸۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۸

افشاگری بازیکن خارجی سابق استقلال از دعوتش به تیم ملی ایران

هافبک باتجربه فوتبال عراق مدعی شد که سال‌ها پیش به بازی در تیم ملی کشورمان دعوت شده است.

کرار جاسم در گفت‌وگو با برنامه «کوره»، درباره تجربه حضورش در فوتبال ایران اظهار داشت: من به‌خاطر قدرت فنی، حضور هواداران و سطح بالای بیشتر باشگاه‌های ایرانی، ۱۳ سال از فوتبالم را در این کشور گذراندم. ایران و عربستان بهترین لیگ‌های منطقه را دارند. من تجربه کوتاهی در تیم الوکره قطر داشتم که آن را هم موفق می‌دانم.

وی ادعا کرد که باشگاه‌های ایرانی همچنان به دنبال او هستند و گفت: پیشنهادهای زیادی از تیم‌های ایرانی دارم که به‌ زودی آنها را ارزیابی و بهترین گزینه را برای فصل آینده انتخاب می‌کنم.

مهاجم پیشین استقلال، تراکتور و صنعت نفت ادعای دیگری درباره درخواست برای حضورش در تیم ملی ایران مطرح و تصریح کرد: زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بود، مرا در دیدار تراکتور و استقلال دید و به تیم ملی دعوت کرد. من در آن مسابقه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتم. با این حال مقامات ایرانی به کی‌روش گفتند که من عراقی هستم.

جاسم در مورد معضلات فوتبال کشورش خاطرنشان کرد: مشکل فوتبال عراق این است که بازیکنان، فضای مجازی را دنبال می‌کنند و از طریق برخی صفحات، فشار زیادی به آنها وارد می‌شود. ما به کار زیادی نیاز داریم تا یک لیگ حرفه‌ای داشته باشیم. با وجود همه شرایط دشوار و سازماندهی ضعیف، لیگ عراق همچنان به دلیل حضور هواداران شیرین است. با این حال باید فوتبال عراق را در همه جنبه‌ها تقویت کنیم.

کرار در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم، پیراهن نفت مسجدسلیمان را می‌پوشید که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل با توافقی دوطرفه، از جمع نفتی‌ها جدا شد.