کد خبر: ۳۸۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۷۲

صحبت کردن بازیکن پورتو با طارمی با ادا و اشاره

مهاجم برزیلی پورتو که در زمین فوتبال زوجی عالی با مهدی طارمی ساخته از ارتباط سخت با مهاجم کشورمان در بیرون از زمین مسابقه گفت.

در فصلی که برای پورتو گذشت بیش از هر کسی مهدی طارمی گلزنی کرد. این بازیکن ۲۴ گل در مجموع به ثمر رساند و اوانیلسون با ۲۱ گل در رده بعدی قرار گرفت.

زوج قدرتمند پورتو در این فصل ۴۵ گل برای پورتو به ثمر رساندند تا ۳۸ درصد گل‌های این فصل پورتو به نام‌ آنها زده شود.

بهترین زوج پورتو در زمین هماهنگی عالی به نمایش گذاشتند و توانستند نام خود را به عنوان زوج موفق فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در لیگ‌های اروپایی بر سر زبان‌ها بیاندازند.

با اینکه در وسط زمین هماهنگی خوبی بین آنها دیده می‌شود اما در بیرون زمین به دلیل تفاوت زبان‌ها این بازیکن به سختی با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

اوانیلسون در مصاحبه با نشریه رکورد مدعی شد که صحبت کردن این بازیکن بسیار سخت است و به راحتی نمی‌توانند حرف‌های یکدیگر را متوجه شوند.

مهاجم ۲۲ ساله اهل کشور برزیل گفت: طارمی؟ بیرون از زمین ما فقط با حرکت و اشاره و زبان بدن می‌توانیم بفهمیم منظور یکدیگر چیست. ما با اشاره صحبت خودمان را به هم می‌فهمانیم.

اوانیلسون فصل گذشته به دلیل حضور موسی مارگا کمتر در ترکیب پورتو قرار گرفت ولی وقتی این بازیکن راهی عربستان شد به زوج بعدی طارمی نام گرفت. او توانست عملکردی بهتر از مارگا به ثبت رساند و باعث شود تا تونی مارتینز، دیگر مهاجم پورتو کاملا نیمکت نشین شود.