کد خبر: ۳۸۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۰

کریم باقری باید میان تیم‌ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: کریم باقری و مهرداد خانبان باید بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنند.

حمید استیلی درباره آخرین وضعیت کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: دو روز قبل اسکوچیچ وارد ایران شد و همراه با میرشاد ماجدی، جلسه ای با او برگزار کردیم. درباره دستیاران اسکوچیچ صحبت کردیم و درباره تمدید قرارداد با مربیان لیستی را به ما ارائه کرده است‌.

وی افزود: درباره دو دستیار او یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان، نظر نهادهای نظارتی این است که مربی باید در یک جا باشد. آنها باید یا در پرسپولیس باشند یا تیم ملی. طبق صحبتی که با این دو مربی داشتم، قرار است تا دو روز دیگر به ما خبر بدهند. باید بیایند و صحبت کنیم تا یا تیم ملی را انتخاب کنند یا پرسپولیس.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: هر دو از مربیان ارزشمند و افرادی هستند که برای تیم ملی زحمت کشیده اند. قرار است اسکوچیچ یک دستیار کروات هم به کادرفنی تیم ملی اضافه کند.

استیلی درمورد مشخص شدن دومین حریف تدارکاتی تیم ملی گفت: حدود دو ساعت قبل توانستیم با تیم اکوادور به توافق برسیم. تمام شرایط را به آنها گفتیم و قرار است فردا قرارداد این بازی به امضاء برسد. تاریخ بازی هم ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) است‌.

وی ادامه داد: گزینه های ما السالوادور و اکوادور بودند. باید از روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و مهرداد مسعودی که در این کار خیلی به ما کمک کردند، تشکر کنیم. پیدا کردن حریف تدارکاتی در این شرایط خیلی سخت است اما توانستیم اکوادور را پیدا کنیم. قطر که میزبان جام جهانی است، هنوز نتوانسته حریف تدارکاتی پیدا کند و فقط در اسپانیا اردو زده است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درمورد بازدید خود از امکانات کیش و اینکه آیا فدراسیون فوتبال به این فکر است بازی های دوستانه را در این جزیره برگزار کند تا هم برای کیش تبلیغ شود و هم قبل از آغاز جام جهانی شرایط را آماده کند، گفت: باید از مدیرعامل کیش، کشاورز و پورزادی تشکر کنم که کارها را برای احداث ۴-۳ زمین هیبریدی در این جزیره انجام می‌دهند تا ما بتوانیم در کیش تمرین کنیم.

استیلی درخصوص قرارداد فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی دوستانه با کانادا، گفت: ابتدا صحبت از این بود تیم ملی هیچ بازی ای دوستانه ای برگزار نمی‌کند اما اکنون که در تاریخ فوتبال مان برای اولین بار است که توانستیم یک بازی دوستانه خوب هماهنگ کنیم. بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار هم درآمد خواهیم داشت.

وی در گفت و گو با شبکه خبر تصریح کرد: در این شرایط توانستیم دو بازی دوستانه برگزار کنیم و این می‌تواند خیلی مهم باشد. خواهش می‌کنم دوستان کمک کنند این آرامش در تیم ما حاکم شود و موضوعی باعث نشود تیم ملی ما آسیب ببیند.