کد خبر: ۳۸۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۱

تکذیب خبر توقف ساخت سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا

روابط عمومی سیمافیلم با اشاره به وضعیت تولید سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا خبر داد که تاکنون ۳۰ قسمت از این مجموعه به طور کامل بازنویسی شده و این بازنویسی همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز سیمافیلم، این مرکز اطلاعیه زیر را در مورد سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا صادر کرد:

«پروژه بزرگ و عظیم «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که یکی از پروژه‌های الف ویژه رسانه ملی است، همچنان مراحل مختلف پیش‌تولید را می‌گذارند و تاکنون هیچ‌گونه توقفی نداشته است.

از یک سال و نیم گذشته آقای ابراهیم حاتمی‌کیا بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی(ع)» را آغاز کرد و تاکنون ۳۰ قسمت از این سریال بیش از ۶۰ قسمتی به طور کامل بازنویسی شده و بارنویسی قسمت‌های دیگر نیز به سرپرستی ایشان در حال انجام است.

همچنین از یک سال گذشته با برپایی ۱۰ کارگاه بزرگ چوب، آهن، دوخت لباس تاریخی و… آکسسوار صحنه در حال ساخت و آماده‌سازی است که این روند نیز همچنان ادامه دارد. همزمان با انجام این کار، طراحی سه‌بعدی دکورهای عظیم سریال نیز انجام شده و با انتخاب لوکیشن‌هایی نظیر شهرک دفاع مقدس و چند نقطه دیگر در اقصی نقاط کشور، ساخت دکور نیز در مراحل ابتدایی در حال انجام است. گروه جلوه‌های ویژه هم همانند سایر گروه‌های دیگر در حال برنامه‌ریزی برای انجام امور این سریال است.

گروه کارگردانی سریال «موسی(ع)» در کنار برنامه‌ریزی‌های در حال انجام، تاکنون از میان هزاران نفر از بازیگران و علاقه‌مندان بازیگری جهت بازی در سریال تست گرفته که از میان این افراد تعداد زیادی از بازیگران در حال انتخاب هستند.

سریال «موسی(ع)» همانند سریال «سلمان فارسی» یکی از ابرپروژه‌های بزرگ رسانه ملی است که ساخت آن چندین سال طول می‌کشد و در حال حاضر نیز نه‌تنها این پروژه متوقف نیست که حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف پشت دوربین و کارگاه‌های مختلف مشغول آماده‌سازی شرایط تولید سریال هستند.»