کد خبر: ۳۸۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۱

دزد مدال پیدا شد!

فردی که مدال استفانو پیولی، سرمربی میلان، را در مراسم قهرمانی دزدیده بود، پیدا شد.
میلان یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
روسونری برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک تساوی از این بازی نیاز داشت و به این ترتیب موفق شد با پیروزی برابر حریف خودش موفق شد پس از 11 سال بار دیگر لقب قهرمان ایتالیا را به خودش اختصاص دهد.
شلوغی بیش از حد و هجوم هواداران حاضر در ورزشگاه به زمین مسابقه پس از سوت پایان بازی باعث شد که برگزاری جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و جام با تاخیر انجام شود اما در نهایت مدال‌ها و جام قهرمانی به بازیکنان میلان اهدا شد.
اما اتفاق عجیبی پس از پایان این مراسم رخ داد؛ مدال طلای استفانو پیولی به سرقت رفت تا این مربی ایتالیایی یکی از ارزشمندترین جوایز زندگی‌اش را از دست بدهد.
او در مصاحبه پس از بازی اعلام کرد که مدالش گم شده و مدعی شد که به احتمال زیاد یکی از هوادارانی که به صورت غیرقانونی وارد زمین شده این مدال را از او ربوده است.
حالا به نظر می‌رسد فردی که این کار را انجام داده خودش را از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده است. یکی از هواداران میلان با انتشار عکسی از مدال قهرمانی در دستش در استوری اینستاگرامش نوشت:« ممنونم پیولی.»
باید دید که آیا این سارق حاضر است این مدال را به سرمربی میلان برگرداند یا سری A همانطور که روز گذشته در توییترش وعده داده بود مدال دیگری را برای پیولی ارسال خواهد کرد.