کد خبر: ۳۸۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۳۸

دست رد بیرانوند به سه پیشنهاد نجومی

مهر نوشت: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تمام تلاش خود را برای بازگشت به پرسپولیس می کند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با رضا درویش خواستار جذب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند شد تا خیال خود را بابت چارچوب دروازه این تیم در فصل آینده راحت کند.

درویش نیز مذاکره با دروازه‌بان تیم ملی ایران که اشتیاق به بازگشت از فوتبال پرتغال دارد را آغاز کرد. بیرانوند در سالی که قرار است جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شود تمایل دارد در فوتبال باشگاهی کشور بازی کند. او با توجه به اینکه سال‌های درخشان فوتبالی‌اش را در این تیم بوده است قید پیشنهاد سه تیم شهرستانی لیگ برتر را با ارقام نجومی زد و به آنها اعلام کرده است تنها در پرسپولیس می‌خواهد بازی کند.

بیرانوند برای پیوستن به پرسپولیس حاضر شده است قید قرارداد سال آینده با رویال آنتورپ بلژیک را هم بزند تا پولی بابت رضایت‌نامه‌اش به این تیم پرتغالی پرداخت نکند.

مسئولان باشگاه رویال آنتورپ نیز با بیرانوند به توافق شفاهی رسیده‌اند اما هنوز رضایت‌نامه او را به مقصد پرسپولیس صادر نکرده‌اند.

از این رو دیگر پرسپولیس نیازی به پرداخت پول رضایت‌نامه به آنتورپ ندارد اما قرار است مبلغ قابل توجهی را به بیرانوند پرداخت کند تا احتمالاً گران‌ترین بازیکن چند سال اخیر خود را بخرد.